Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) włączyła do swojego planu marketingowego współpracę z platformami do wyszukiwania noclegów Expedia.com i Booking.com. Liczy na pozyskanie podróżnych ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Włoch, Austrii, Szwecji, Danii i Norwegii. 80 procent wyszukań hasła „Grecja” w Expedii pochodzi właśnie z tych krajów.

Czytaj więcej

Grecja: turystyka napędza gospodarkę, dlatego musi być zrównoważona

Kampania reklamowa potrwa od czerwca do listopada, obejmie między innymi rozsyłanie maili do 1,5 miliona odbiorców na większości z tych rynków. Użytkownicy mają być kierowani do specjalnie przygotowanych stron, na których znajdą informacje poświęcone Grecji, oferty przelotów i pobytów.

Budżet przedsięwzięcia to 2,08 miliona euro.

GNTO przeanalizowało również wcześniejszy plan marketingowy na rynek amerykański, który będzie teraz realizowany do sierpnia 2022 roku, a następnie od stycznia do lutego 2023 roku. Całkowity koszt wynosi 1,2 miliona euro.