Zapewnia o tym Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO), która zaprezentowała nową kampanię promocyjną, mającą zainspirować turystów do odwiedzenia Grecji tego lata. Kampania odbywa się pod hasłem „Grecja. Doświadczenie zmieniające życie” (ang. Greece. A life-changing experience) i przedstawia turystkę, która odwiedza Grecję i doświadcza różnych zaskakujących przyjemności. Skacze do morza ze skały, płynie łódką i myje pomidora w morskiej wodzie, je na świeżym powietrzu greckie potrawy (w tym wychyla kieliszek "42-procentowego" alkoholu), wędruje ścieżką nad brzegiem morza, a wieczorem tańczy trzymając się za ramiona z miejscowymi Grekami.
Czytaj więcej
Grecja jest trzecim kierunkiem na świecie, jeśli chodzi o popularność wśród turystów podróży, których celem jest wypoczynek na plaży lub przy basenie - wyliczyła organizacja branży turystycznej tego kraju, SETE. Szukała szans rozwoju innych segmentów turystyki.
Jak podkreśla GNTO, kampania wykorzystuje świeże i zabawne podejście, aby pokazać, co można przeżyć podczas wakacji w Grecji. Chodzi przy tym o doświadczenia, które wiążą się z nieskażoną przyrodą, prostotą i autentycznością stylu życia w tym kraju.
Jak mówi bohaterka kampanii, „przyjazd do Grecji to nie wakacje, to o wiele więcej - to doświadczenie zmieniające życie!”.
Nową kampanię zaprezentowano w czwartek w siedzibie GNTO w Atenach na konferencji z udziałem ministra turystyki Wasilisa Kikiliasa, prezesa GNTO Angeli Gerekou i sekretarza generalny GNTO Dimitrisa Fragakisa – relacjonuje portal Greek Travel Pages.