Widzimy się w Sopocie! Reklama miasta, jak film sensacyjny

„Widzimy się w Sopocie” - zachęca nowy film reklamowy Sopotu, pokazywany właśnie w internecie w ramach kampanii promocyjnej pod tym samym tytułem, skierowanej do turystów biznesowych.

Publikacja: 08.02.2025 12:22

Drogi menedżerów z różnych stron świata prowadzą do Sopotu - sugeruje reklama

Drogi menedżerów z różnych stron świata prowadzą do Sopotu - sugeruje reklama

Foto: Sopocka Organizacja Turystyczna

Spot nawiązuje do kina filmów sensacyjnych – czworo menedżerów (dwie kobiety i dwóch mężczyzn) z różnych stron świata, przedstawionych niemal jakby byli agentami do zadań specjalnych lub płatnymi mordercami, przyjeżdża do Sopotu. Oprócz ich sylwetek autorzy pokazują obrazki z Sopotu. „Główną rolę gra Sopot z jego naturalnym położeniem, klimatem, wspaniałą architekturą, gastronomią i zapleczem konferencyjno-biznesowym” - przekonują.

Sopot zachęca turystów: U nas połączysz biznes z prywatną pasją

W filmie w sekundowych migawkach pojawiają się popularne miejsca filmowane z lotu ptaka: plaża, molo, marina, przystań rybacka. Są też wnętrza Państwowej Galerii Sztuki i dworca kolejowego. „Bohaterowie filmu to bywalcy światowych metropolii, którzy właśnie w Sopocie zdecydowali się zorganizować kameralne spotkanie biznesowe, a przy okazji także koncert w Operze Leśnej. Różnorodna oferta sopockiego kurortu pozwala im, przy okazji obowiązków biznesowych, realizować własne pasje i hobby” - czytamy w wyjaśnieniu idei scenariusza.

Czytaj więcej

Kanadyjscy dziennikarze opiszą zimowe atrakcje Dolnego Śląska i Małopolski

Dlatego spot pokazuje też wnętrza sopockich hoteli i lokali gastronomicznych, Operę Leśną, zabiegi spa i infrastrukturę dla rowerzystów, amatorów pieszych wycieczek czy żeglowania. Jeden z bohaterów filmu przypływa do sopockiej mariny jachtem, aby za chwilę organizować spotkanie biznesowe w sali z widokiem na morze i park.

Film kładzie również nacisk na zalety kulinariów (w tym gofry z bitą śmietaną) miasta, wyróżnione w przewodniku Michelina.

Prezydentka Sopotu: Nasze miasto nie ma kompleksów

– Bez kompleksów podchodzimy do promocji potencjału biznesowego Sopotu – mówi cytowana w komunikacie zapowiadającym reklamę prezydentka Sopotu Magdalena Czarzyńska-Jachim. – Kurort gościł głowy państw, ambasadorów, uczestników międzynarodowych konferencji, przedsiębiorców. W Sopocie można realizować fantastyczne i niestandardowe wydarzenia. Ale nie samą pracą człowiek żyje – nowy film pokazuje, jak w naszym mieście można połączyć obowiązki służbowe z chwilą wytchnienia, spacerem po plaży, wizytą w teatrze czy galerii sztuki.

Jak dodaje, nawiązuje tym samym do najnowszego trendu w turystyce biznesowej, polegający na wydłużaniu podróży służbowej o dzień lub dwa, by móc zrealizować osobiste pasje lub sportowe hobby. – Mam nadzieję, że taka kombinacja biznesu z wypoczynkiem zachęci polskich i zagranicznych gości do przyjazdu do Sopotu, szczególnie poza ścisłym sezonem turystycznym – mówi prezydentka.

Czytaj więcej

Na wsi krowa ma prawo dzwonić dzwonkiem, a kogut piać - i turyście nic do tego

– Film mający wersję polsko- i angielskojęzyczną będzie doskonałą wizytówką miasta, którą możemy pokazywać podczas prezentacji, wystąpień, spotkań z meeting plannerami czy na targach branżowych – podkreśla prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej Bartłomiej Barski, cytowany w komunikacie.

Film został zrealizowany przez Poppy Field Productions. Za montaż, scenariusz i narrację odpowiadają Justyna Łukowicz i Michał Popczyk. Video jest elementem posezonowej kampanii promocyjnej realizowanej pod hasłem „Widzimy się w Sopocie”, prowadzonej przez Miasto Sopot i Sopocką Organizację Turystyczną.

Film reklamowy Sopotu można zobaczyć tutaj:  https://www.youtube.com/watch?v=_hmrbGMm_B8

Spot nawiązuje do kina filmów sensacyjnych – czworo menedżerów (dwie kobiety i dwóch mężczyzn) z różnych stron świata, przedstawionych niemal jakby byli agentami do zadań specjalnych lub płatnymi mordercami, przyjeżdża do Sopotu. Oprócz ich sylwetek autorzy pokazują obrazki z Sopotu. „Główną rolę gra Sopot z jego naturalnym położeniem, klimatem, wspaniałą architekturą, gastronomią i zapleczem konferencyjno-biznesowym” - przekonują.

Sopot zachęca turystów: U nas połączysz biznes z prywatną pasją

Pozostało jeszcze 85% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Popularne Trendy
Znani sportowcy promowali polską turystykę. "Setki milionów wyświetleń"
Popularne Trendy
Polska Organizacja Turystyczna promowała polską turystykę w Ameryce
Popularne Trendy
Bank Grecji podsumował liczbę turystów i policzył, ile zostawili pieniędzy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Popularne Trendy
Recep Tayyip Erdoğan chwali turecką branżę turystyczną. "W tym roku będzie rekord"
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont