Widzimy się w Sopocie! Miasto reklamuje się jako cel podróży turystów biznesowych

„Widzimy się w Sopocie” - zachęca nowy film reklamowy Sopotu, pokazywany właśnie w internecie w ramach kampanii promocyjnej pod tym samym tytułem, skierowanej do turystów biznesowych.

Publikacja: 08.02.2025 12:22

Drogi menedżerów z różnych stron świata prowadzą do Sopotu - sugeruje reklama

Drogi menedżerów z różnych stron świata prowadzą do Sopotu - sugeruje reklama

Foto: Sopocka Organizacja Turystyczna

Spot nawiązuje do kina filmów sensacyjnych – czworo menedżerów (dwie kobiety i dwóch mężczyzn) z różnych stron świata, przedstawionych niemal jak by byli agentami o specjalnych zadaniach lub płatnymi mordercami, przyjeżdża do Sopotu. Oprócz ich sylwetek autorzy pokazują obrazki z Sopotu. „Główną rolę gra Sopot z jego naturalnym położeniem, klimatem, wspaniałą architekturą, gastronomią i zapleczem konferencyjno-biznesowym” - przekonują.

Sopot zachęca turystów: U nas połączysz biznes z prywatną pasją

W filmie w sekundowych migawkach pojawiają się popularne miejsca filmowane z lotu ptaka: plaża, molo, marina, przystań rybacka. Są też wnętrza Państwowej Galerii Sztuki i dworca kolejowego. „Bohaterowie filmu to bywalcy światowych metropolii, którzy właśnie w Sopocie zdecydowali się zorganizować kameralne spotkanie biznesowe, a przy okazji także koncert w Operze Leśnej. Różnorodna oferta sopockiego kurortu pozwala im, przy okazji obowiązków biznesowych, realizować własne pasje i hobby” - czytamy w wyjaśnieniu idei scenariusza.

Czytaj więcej

Kanadyjscy dziennikarze opiszą zimowe atrakcje Dolnego Śląska i Małopolski

Dlatego spot pokazuje też wnętrza sopockich hoteli i lokali gastronomicznych, Operę Leśną, zabiegi spa i infrastrukturę dla rowerzystów, amatorów pieszych wycieczek czy żeglowania. Jeden z bohaterów filmu przypływa do sopockiej mariny jachtem, aby za chwilę organizować spotkanie biznesowe w sali z widokiem na morze i park.

Film kładzie również nacisk na zalety kulinariów (w tym gofry z bitą śmietaną) miasta, wyróżnione w przewodniku Michelina.

Prezydentka Sopotu: Nasze miasto nie ma kompleksów

– Bez kompleksów podchodzimy do promocji potencjału biznesowego Sopotu – mówi cytowana w komunikacie zapowiadającym reklamę prezydentka Sopotu Magdalena Czarzyńska-Jachim. – Kurort gościł głowy państw, ambasadorów, uczestników międzynarodowych konferencji, przedsiębiorców. W Sopocie można realizować fantastyczne i niestandardowe wydarzenia. Ale nie samą pracą człowiek żyje – nowy film pokazuje, jak w naszym mieście można połączyć obowiązki służbowe z chwilą wytchnienia, spacerem po plaży, wizytą w teatrze czy galerii sztuki.

Jak dodaje, nawiązuje tym samym do najnowszego trendu w turystyce biznesowej, polegający na wydłużaniu podróży służbowej o dzień lub dwa, by móc zrealizować osobiste pasje lub sportowe hobby. – Mam nadzieję, że taka kombinacja biznesu z wypoczynkiem zachęci polskich i zagranicznych gości do przyjazdu do Sopotu, szczególnie poza ścisłym sezonem turystycznym – mówi prezydentka.

Czytaj więcej

Na wsi krowa ma prawo dzwonić dzwonkiem, a kogut piać - i turyście nic do tego

– Film mający wersję polsko- i angielskojęzyczną będzie doskonałą wizytówką miasta, którą możemy pokazywać podczas prezentacji, wystąpień, spotkań z meeting plannerami czy na targach branżowych – podkreśla prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej Bartłomiej Barski, cytowany w komunikacie.

Film został zrealizowany przez Poppy Field Productions. Za montaż, scenariusz i narrację odpowiadają Justyna Łukowicz i Michał Popczyk. Video jest elementem posezonowej kampanii promocyjnej realizowanej pod hasłem „Widzimy się w Sopocie”, prowadzonej przez Miasto Sopot i Sopocką Organizację Turystyczną.

Spot nawiązuje do kina filmów sensacyjnych – czworo menedżerów (dwie kobiety i dwóch mężczyzn) z różnych stron świata, przedstawionych niemal jak by byli agentami o specjalnych zadaniach lub płatnymi mordercami, przyjeżdża do Sopotu. Oprócz ich sylwetek autorzy pokazują obrazki z Sopotu. „Główną rolę gra Sopot z jego naturalnym położeniem, klimatem, wspaniałą architekturą, gastronomią i zapleczem konferencyjno-biznesowym” - przekonują.

Sopot zachęca turystów: U nas połączysz biznes z prywatną pasją

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Branża turystyczna jest za bardzo obciążona, ulżymy jej – obiecują politycy
Popularne Trendy
Turyści chcą chronić środowisko, ale nie za swoje pieniądze
Popularne Trendy
Światowy ruch turystyczny, jak przed pandemią. 1,4 miliarda ludzi w podróży
Popularne Trendy
Azja na celowniku światowych podróżników. Które miasta i kraje konkretnie?