Reklama

Dinozaury z Bałtowa zawitały do Warszawy. Ruszyła kampania reklamowa

W samym centrum Warszawy – tuż przy Dworcu Centralnym – pojawiły się na przystanku tramwajowym podświetlane reklamy laureata Złotego Certyfikatu Polskiej Organizacji Turystycznej 2024, JuraPark Bałtów.

Publikacja: 07.07.2025 10:45

Podświetlane reklamy stanęły na przystanku tramwajowym w centrum Warszawy

Podświetlane reklamy stanęły na przystanku tramwajowym w centrum Warszawy

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

Prezentacja Bałtowa w kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!” to nagroda za zdobycie w zeszłym roku prestiżowego tytułu nadawanego przez POT. Nagroda przyznawana jest atrakcjom turystycznym, które, jak czytamy w komunikacie, „wyróżniają się wyjątkowością i najwyższą jakością oferty, a także wnoszą istotny wkład w rozwój lokalnej turystyki”.

- Certyfikat POT to ogromne wyróżnienie i jednocześnie szansa, by pokazać całej Polsce, że JuraPark Bałtów to coś znacznie więcej niż park z dinozaurami, to atrakcja turystyczna promująca region – komentuje wydarzenie dyrektor marketingu JuraPark Bałtów Monika Pękala, cytowana w komunikacie. - To miejsce, w którym przyroda, historia i nowoczesna edukacja tworzą fascynującą opowieść, przyciągającą całe rodziny z kraju i z zagranicy.

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

- W gronie ludzi, którzy zawładnęli sercami i umysłami turystów, są założyciele unikatowej atrakcji, która cały czas się rozwija i doskonali - Jura Parku w Bałtowie, zdobywcy Złotego Certyfikatu POT za rok 2024. Z dumą promujemy Jura Park Bałtów w najnowszej odsłonie naszej kampanii „Polska. Więcej niż myślisz” i to w najatrakcyjniejszym miejscu stolicy – dodaje wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej Małgorzata Wilk-Grzywna.

Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej jak filmowy Oskar 

Złoty Certyfikat POT, nazywany „turystycznym Oskarem”, to najwyższe wyróżnienie w konkursie na najlepszy produkt turystyczny. Dostają go tylko te atrakcje (w każdym roku tylko jedna), które nie tylko oferują wyjątkowe przeżycia turystom, ale również wnoszą wartość do rozwoju całego regionu.

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Polska Organizacja Turystyczna 22. raz wybierze najlepsze produkty turystyczne

W 2024 roku konkurs odbył się już dwudziesty pierwszy raz. – Warto podkreślić, że Polska jest obecnie w pierwszej dwudziestce najatrakcyjniejszych turystycznie krajów świata – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke. – Wielki wpływ na to ma zapewne wyjątkowość i przystępność produktów turystycznych.

JuraPark Bałtów pełen dinozaurów 

JuraPark Bałtów położony w województwie świętokrzyskim to park, którego głównym elementem są rekonstrukcje dinozaurów naturalnej wielkości. Powstał w miejscu, w którym według geologów i paleontologów żyły dinozaury, co potwierdzają odciśnięte w skałach ślady. postanawia sprawdzić źródło ludowej legendy w późnojurajskich skałach rejonu świętokrzyskiego. Odkryty na tzw. Czarciej Stopce trop dinozaura zinterpretowany początkowo jako ślad allozaura, groźnego jurajskiego drapieżnika, ostatecznie został opisany jako trop wczesnego tyranozauroida,  jurajskiego przodka sławnego kredowego dinozaura znanego jako Tyrannosaurus rex.

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

Park od ponad 20 lat łączy edukację, rozrywkę i aktywny wypoczynek, będąc ważnym punktem na turystycznej mapie Polski. Przyciąga zarówno rodziny, jak i grupy szkolne, goszcząc dziesiątki tysięcy odwiedzających każdego roku. Inwestuje w nowe atrakcje i bazę noclegową.

Prezentacja Bałtowa w kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!” to nagroda za zdobycie w zeszłym roku prestiżowego tytułu nadawanego przez POT. Nagroda przyznawana jest atrakcjom turystycznym, które, jak czytamy w komunikacie, „wyróżniają się wyjątkowością i najwyższą jakością oferty, a także wnoszą istotny wkład w rozwój lokalnej turystyki”.

- Certyfikat POT to ogromne wyróżnienie i jednocześnie szansa, by pokazać całej Polsce, że JuraPark Bałtów to coś znacznie więcej niż park z dinozaurami, to atrakcja turystyczna promująca region – komentuje wydarzenie dyrektor marketingu JuraPark Bałtów Monika Pękala, cytowana w komunikacie. - To miejsce, w którym przyroda, historia i nowoczesna edukacja tworzą fascynującą opowieść, przyciągającą całe rodziny z kraju i z zagranicy.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Popularne Trendy
Rząd tnie budżet na promocję polskiej turystyki. Opozycja: Polacy chcą odpoczywać!
Popularne Trendy
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke odchodzi ze stanowiska
Popularne Trendy
Podróże Europejczyków. Polacy wśród mistrzów odwiedzania stron rodzinnych
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Popularne Trendy
Rząd Niemiec pracuje nad nową strategią dla turystyki. Nacisk na konkurencyjność
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama