Przedstawicielstwo Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce zorganizowało w Warszawie pierwsze specjalistyczne warsztaty B2B poświęcone turystyce luksusowej i żeglarskiej.
Na wakacje w Chorwacji, słynącej z pięknego wybrzeża, ponad tysiąca wysp, a także wyśmienitej kuchni, zdecydowało się w zeszłym roku prawie milion polskich turystów.
Czytaj: „Milion Polaków wybrało wakacje w Chorwacji”.
Urlop nad Adriatykiem można spędzić skromnie w prywatnej kwaterze czy pod namiotem na kempingu, ale można też luksusowo – na przykład w jednym z Heritage Hotels ulokowanych w obiektach zabytkowych. Nawet tak słynnych jak wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO Pałac Dioklecjana w Splicie.
Z taką właśnie ofertą, na najwyższym poziomie, można się było zapoznać 14 listopada w warszawskim hotelu Polonia Palace. Do Polski przyjechało z Chorwacji dwunastu przedstawicieli 4- i 5-gwiazdkowych hoteli, hoteli butikowych, biur podróży i agencji czarterujących jachty. Prawie wszyscy ze słynnych adriatyckich kurortów: z Dubrownika, Splitu, Opatiji i Zadaru, a także z wysp takich jak Korčula czy Lošinj. Był też przedstawiciel Zagrzebia, reprezentant Valamar Riviera.