Portugalia: Zniżki pobudzą ruch turystyczny po sezonie letnim

50 milionów euro to budżet programu, który ma pomóc portugalskiej branży turystycznej. Zakłada on stosowanie sięgających nawet 50 procent zniżek na usługi.

Publikacja: 06.10.2020 00:10

Portugalia: Zniżki pobudzą ruch turystyczny po sezonie letnim

Foto: Fot. Filip Frydrykiewicz

Jak informuje Portugalska Organizacja Turystyczna (Turismo de Portugal), program przeznaczony będzie dla turystów krajowych. Zakłada wprowadzenie ofert specjalnych w restauracjach, hotelach, muzeach i na bilety kolejowe. Program powstaje we współpracy sektora prywatnego z publicznym, a jego koszty są podzielone równo między uczestników.

CZYTAJ TEŻ: Traveldata: Ostra przecena egzotyki w biurach podróży

Z promocji będzie można korzystać do 15 grudnia poprzez wybrane platformy internetowe specjalizujące się w pośredniczeniu w wystawianiu na sprzedaż różnych usług. I tak przez Find Portugal goście zarezerwują atrakcje turystyczne, obejmujące wypoczynek aktywny, na łonie natury, związany z odkrywaniem dziedzictwa narodowego, kulturą, gastronomią, enoturystyką, wakacjami rodzinnymi, sportowymi i wypadami do miast. Za pośrednictwem Click2Portugal, BookinXisto i Solares de Portugal można będzie zamówić zakwaterowanie w hotelach, domach wakacyjnych i w gospodarstwach agroturystycznych. Z kolei bilety do muzeów i innych obiektów kultury odwiedzający zamówią na stronie zarządzanej przez Dyrekcję Generalną Dziedzictwa Kultury, a bilety kolejowe przez przewoźnika CP-Comboios de Portugal. W niedalekiej przyszłości możliwe ma być też rezerwowanie zakwaterowania w mieszkaniach.

Celem programu jest pobudzenie popytu po sezonie urlopowym i zachęcenie Portugalczyków do korzystania z usług turystycznych. Jak pisze Turismo de Portugal, pomoże to odrodzić się gospodarce, wesprze przedsiębiorców turystycznych i utrzyma zatrudnienie.

Turismo de Portugal we współpracy z Portugal Ventures rozpoczął też nabór wniosków na inwestycje w projekty technologiczne i nietechnologiczne realizowane przez firmy turystyczne. Budżet trzeciej edycji programu Call Tourism, bo o nim mowa, to 10 milionów euro – informuje portal branży turystycznej Opcao Turismo.

Przedsiębiorcy mogą zgłaszać swoje propozycje do 8 stycznia 2021 r. Do dwóch poprzednich edycji wpłynęło 145 projektów, a Portugal Ventures zainwestował w sumie w 10 z nich 6,5 miliona euro.

Jak informuje Portugalska Organizacja Turystyczna (Turismo de Portugal), program przeznaczony będzie dla turystów krajowych. Zakłada wprowadzenie ofert specjalnych w restauracjach, hotelach, muzeach i na bilety kolejowe. Program powstaje we współpracy sektora prywatnego z publicznym, a jego koszty są podzielone równo między uczestników.

CZYTAJ TEŻ: Traveldata: Ostra przecena egzotyki w biurach podróży

Pozostało 81% artykułu
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?