Odpoczywaj w Polsce – ruszyła kampania promocyjna

Fot. materiały promocyjne

Podczas dwumiesięcznej kampanii promocyjnej „Odpoczywaj w Polsce” swoją ofertę turystyczną zaprezentują w telewizji i internecie wszystkie regiony Polski.

Z badań zleconych przez Polską Organizację Turystyczną wynika, że 87 procent Polaków, którzy planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go w Polsce – pisze POT w komunikacie. 34 procent ankietowanych chce wybrać się w góry, 27 procent nad morze, a 16 procent nad jezioro.

Aby wesprzeć odradzającą się po pandemii turystykę krajową, POT przez osiem tygodni zachęcać będzie do podróżowania po Polsce w kampanii pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce”, przygotowanej wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi. Akcja ruszyła 6 czerwca.

CZYTAJ TEŻ: POT nawołuje do akcji „Zmień termin, nie odwołuj”

Na potrzeby kampanii POT stworzyła stronę odpoczywajwpolsce.pl, która prezentuje krajową ofertę turystyczną. – Zależy nam, żeby pokazać Polakom, ile wyjątkowych miejsc czeka na nich w kraju. To punkty startowe do odkrywania okolicy – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie. – Na stronie internetowej kampanii za pomocą interaktywnej mapy prezentujemy najlepsze polskie produkty turystyczne nagrodzone Certyfikatami POT, zdobywców tytułu „Polska marka turystyczna” oraz laureatów konkursu „EDEN – European Destination of Excellence” i „Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”. Zachęcamy także do odwiedzania miejsc z listy światowego dziedzictwa UNESCO czy do poznawania bogactwa parków narodowych – wylicza prezes.

Przez osiem weekendów województwa będą prezentować się w magazynie śniadaniowym TVP2 „Pytanie na śniadanie” w cyklu „PnŚ na lato – odpoczywaj w Polsce”. Miejsca, o których będzie mowa, wybrały regionalne organizacje turystyczne. „Pytanie na śniadanie” w weekendy ogląda ponad pół miliona widzów.

ZOBACZ TAKŻE: Dekalog bezpiecznego turysty. POT radzi, jak podróżować

Spoty zachęcające do wejścia na stronę odpoczywajwpolsce.pl wyświetlać będą główne i tematyczne kanały TVP oraz Polsat i Polsat News. Podczas całej akcji zostaną one obejrzane szacunkowo 160 milionów razy.

Akcja będzie również reklamowana w internecie, a także w pociągach PKP Intercity. – Wierzymy, że potencjał turystyczny Polski jest ogromny i cały czas nie w pełni wykorzystany. Dzięki współpracy PKP Intercity i Polskiej Organizacji Turystycznej odkrywanie uroków polskich regionów staje się jeszcze łatwiejsze – mówi prezes PKP Intercity Marek Chraniuk. – Już teraz naszymi pociągami można szybko, bezpiecznie i komfortowo dotrzeć do atrakcyjnych turystycznie miejsc, zarówno do największych miast, jak i niewielkich, ale wyjątkowych miasteczek – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Turystyka bez barier znakiem firmowym Niemiec

Tworzenie nowego produktu i komunikacja z grupą docelową będą najważniejszymi tematami zapowiadanej na 10 ...

Hiszpania, Albania, Chorwacja, Malta jednak zagrożone zakazem

Potwierdzają się najgorsze przypuszczenia branży turystycznej i zapowiedzi Ministerstwa Spraw Zagranicznych – ważne z ...

Wielka Brytania spodziewa się kolejnego ataku

Wielka Brytania podniosła poziom zagrożenia terrorystycznego do najwyższego, piątego. Formalnie oznacza to, że kolejny ...

Prezes Net Holiday: Z rodzinami nam po drodze

Do naszych hoteli, których większość mamy na wyłączność, przekonuje się coraz więcej rodzin. To ...

Nowy dreamliner poleci już jutro

LOT zaprezentował na Lotnisku Chopina w hangarze Lotams swojego najnowszego boeinga 787 dreamlinera. Maszyna ...

Rainbow: Zyski rosną szybciej niż sprzedaż

Wzrost przychodów o ponad 20 procent, a zysku o prawie 34 procent – to ...