Reklama

Wakacje u szczęśliwych sąsiadów

Aby poczuć atmosferę miejsc odwiedzanych przez piękną policjantkę Sagę Norén i inspektora Martina Rohde'a, turyści przylatują do Malmö z całego świata. W mieście działają już przewodnicy wyspecjalizowani w oprowadzaniu amatorów kryminałów

Publikacja: 03.09.2017 13:29

Turning Torso, zaprojektowany przez słynnego architekta hiszpańskiego Santiago Calatravę, stał się s

Turning Torso, zaprojektowany przez słynnego architekta hiszpańskiego Santiago Calatravę, stał się symbolem Malmö

Foto: Justin Brown/imagebank.sweden.se

Relaks. Odpoczynek. Odprężenie. Ukojenie. Odskocznia. Te słowa najlepiej oddają największą wartość tego, co oferuje Skania. Południowy region Szwecji to niezwykłe połączenie przyjaznej atmosfery i architektury skandynawskich miast z niezliczoną liczbą rowerzystów, pięknymi krajobrazami tworzonymi przez lasy, jeziora, długą, naturalną linię brzegową Bałtyku i niezwykłymi zabytkami. Nawet krótkie wakacje w tym regionie pozwalają zrozumieć, dlaczego Szwedzi należą do dziesięciu najszczęśliwszych narodów na świecie według tegorocznego World Happiness Report (Polacy są w tym rankingu na 45. miejscu, przed Włochami, Japończykami czy Portugalczykami) i dlaczego to właśnie na południu Szwecji słynny aktor Hugh Grant kupił sobie wakacyjną willę.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama