British Airways z uśmieszkiem

61 procent osób uważa, że emotikony są efektywniejszym niż słowa sposobem komunikowania się - wynika z badania British Airways. Przewoźnik wprowadza więc emotikony do rozmów z klientami

Publikacja: 05.01.2017 07:17

British Airways z uśmieszkiem

Foto: youtube

Z analizy przeprowadzonej dla British Airways wynika ponadto, że trzech na pięciu dorosłych, a w grupie wiekowej 18-35 nawet czterech na pięciu, uważa, że emotikony lepiej wyrażają emocje i uczucia niż słowo pisane. 63 procent ankietowanych w wieku od 18 do 34 lat używa emotikonów w większości swoich wiadomości.

Przewoźnik podaje, że jest pierwszą linią, która oferuje wakacyjne porady, wykorzystując te kolorowe obrazki. Za pośrednictwem nowego narzędzia komunikacyjnego, opartego o technologię do automatycznego prowadzenia czatów opracowaną przez Facebooka, przewoźnik będzie podpowiadał potencjalnym klientom, dokąd powinni wybrać się na wakacje. Wystarczy odpowiedzieć na pytania British Airways, używając wspomnianych ikonek, aby robot wybrał kierunek dopasowany do wyjazdowych potrzeb internauty. Narzędzie pyta, między innymi, o odległość wakacyjnego miejsca od domu, czy preferowany sposób spędzania czasu, by na podstawie trzech odpowiedzi zasugerować internaucie kierunek podróży. Jeśli podpowiedź nie przypadnie klientowi do gustu, może prowadzić rozmowę dalej. Gdy wybór okaże się interesujący, szczegóły dotyczące wyjazdu znaleźć można pod linkiem do oferty.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"