Reklama
Rozwiń
Reklama

British Airways z uśmieszkiem

61 procent osób uważa, że emotikony są efektywniejszym niż słowa sposobem komunikowania się - wynika z badania British Airways. Przewoźnik wprowadza więc emotikony do rozmów z klientami

Publikacja: 05.01.2017 07:17

British Airways z uśmieszkiem

Foto: youtube

Z analizy przeprowadzonej dla British Airways wynika ponadto, że trzech na pięciu dorosłych, a w grupie wiekowej 18-35 nawet czterech na pięciu, uważa, że emotikony lepiej wyrażają emocje i uczucia niż słowo pisane. 63 procent ankietowanych w wieku od 18 do 34 lat używa emotikonów w większości swoich wiadomości.

Przewoźnik podaje, że jest pierwszą linią, która oferuje wakacyjne porady, wykorzystując te kolorowe obrazki. Za pośrednictwem nowego narzędzia komunikacyjnego, opartego o technologię do automatycznego prowadzenia czatów opracowaną przez Facebooka, przewoźnik będzie podpowiadał potencjalnym klientom, dokąd powinni wybrać się na wakacje. Wystarczy odpowiedzieć na pytania British Airways, używając wspomnianych ikonek, aby robot wybrał kierunek dopasowany do wyjazdowych potrzeb internauty. Narzędzie pyta, między innymi, o odległość wakacyjnego miejsca od domu, czy preferowany sposób spędzania czasu, by na podstawie trzech odpowiedzi zasugerować internaucie kierunek podróży. Jeśli podpowiedź nie przypadnie klientowi do gustu, może prowadzić rozmowę dalej. Gdy wybór okaże się interesujący, szczegóły dotyczące wyjazdu znaleźć można pod linkiem do oferty.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama