Neckermann doceniony za konsekwencję w reklamie

Neckermann Podróże wygrał konkurs Ekomersy 2016 za spójność w różnych kanałach sprzedaży. Konkurs wyróżnia najlepsze firmy, produkty i usługi wspierających sprzedaż w internecie

Publikacja: 15.11.2016 10:19

Neckermann doceniony za konsekwencję w reklamie

Foto: materiały prasowe

Ekomersy przyznano po raz piąty. Neckermann wygrał w kategorii „Spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży", pokonując m.in. Itakę, Decathlon, Wittchen, eobuwie.pl, Mirat.pl, księgarnię internetową PWN i Futuremed.

Nagroda to efekt współpracy touroperatora z firmą Optimise. W ciągu pierwszej połowy tego roku biuro podróży zanotowało wzrost liczby wypełnionych formularzy rezerwacji o 521 procent, wzrost liczby kontaktów z infolinią o 198 procent i wzrost średniej wartości rezerwacji o 7 procent.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne