Reklama

Neckermann doceniony za konsekwencję w reklamie

Neckermann Podróże wygrał konkurs Ekomersy 2016 za spójność w różnych kanałach sprzedaży. Konkurs wyróżnia najlepsze firmy, produkty i usługi wspierających sprzedaż w internecie

Publikacja: 15.11.2016 10:19

Neckermann doceniony za konsekwencję w reklamie

Foto: materiały prasowe

Ekomersy przyznano po raz piąty. Neckermann wygrał w kategorii „Spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży", pokonując m.in. Itakę, Decathlon, Wittchen, eobuwie.pl, Mirat.pl, księgarnię internetową PWN i Futuremed.

Nagroda to efekt współpracy touroperatora z firmą Optimise. W ciągu pierwszej połowy tego roku biuro podróży zanotowało wzrost liczby wypełnionych formularzy rezerwacji o 521 procent, wzrost liczby kontaktów z infolinią o 198 procent i wzrost średniej wartości rezerwacji o 7 procent.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama