Reklama
Rozwiń

Neckermann doceniony za konsekwencję w reklamie

Neckermann Podróże wygrał konkurs Ekomersy 2016 za spójność w różnych kanałach sprzedaży. Konkurs wyróżnia najlepsze firmy, produkty i usługi wspierających sprzedaż w internecie

Publikacja: 15.11.2016 10:19

Neckermann doceniony za konsekwencję w reklamie

Foto: materiały prasowe

Ekomersy przyznano po raz piąty. Neckermann wygrał w kategorii „Spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży", pokonując m.in. Itakę, Decathlon, Wittchen, eobuwie.pl, Mirat.pl, księgarnię internetową PWN i Futuremed.

Nagroda to efekt współpracy touroperatora z firmą Optimise. W ciągu pierwszej połowy tego roku biuro podróży zanotowało wzrost liczby wypełnionych formularzy rezerwacji o 521 procent, wzrost liczby kontaktów z infolinią o 198 procent i wzrost średniej wartości rezerwacji o 7 procent.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń