Reklama

TUI chce lepiej wykorzystać Costę Doradę

Więcej hoteli własnych i wprowadzanie ofert z regionu na nowe rynki, m.in. do Polski - to strategia TUI wobec Costy Dorady na najbliższe lata

Publikacja: 03.11.2016 06:55

TUI chce lepiej wykorzystać Costę Doradę

Foto: AFP

W czasie spotkania branżowego zorganizowanego przez brytyjski oddział TUI w hiszpańskim Salou na Costa Dorada, Helen Caron, dyrektor do spraw dystrybucji i rejsów w TUI UK&Ireland, wskazała na znajdujący się w Hiszpanii hotel Family Life Avenida Suites jako na jeden z lepiej sprzedających się obiektów marki Family Life.

– Inwestowanie w hotele koncepcyjne jest niezwykle ważne, ponieważ mogą one być rezerwowane tylko przez TUI. Nadal szukamy nowych możliwości budowania takich hoteli i inwestowania w obiekty które mogą spełniać taką rolę – mówi Caron, cytowana przez portal Travel Weekly.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama