TUI chce lepiej wykorzystać Costę Doradę

Więcej hoteli własnych i wprowadzanie ofert z regionu na nowe rynki, m.in. do Polski - to strategia TUI wobec Costy Dorady na najbliższe lata

Publikacja: 03.11.2016 06:55

TUI chce lepiej wykorzystać Costę Doradę

Foto: AFP

W czasie spotkania branżowego zorganizowanego przez brytyjski oddział TUI w hiszpańskim Salou na Costa Dorada, Helen Caron, dyrektor do spraw dystrybucji i rejsów w TUI UK&Ireland, wskazała na znajdujący się w Hiszpanii hotel Family Life Avenida Suites jako na jeden z lepiej sprzedających się obiektów marki Family Life.

– Inwestowanie w hotele koncepcyjne jest niezwykle ważne, ponieważ mogą one być rezerwowane tylko przez TUI. Nadal szukamy nowych możliwości budowania takich hoteli i inwestowania w obiekty które mogą spełniać taką rolę – mówi Caron, cytowana przez portal Travel Weekly.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"