TUI chce lepiej wykorzystać Costę Doradę

Więcej hoteli własnych i wprowadzanie ofert z regionu na nowe rynki, m.in. do Polski - to strategia TUI wobec Costy Dorady na najbliższe lata

Publikacja: 03.11.2016 06:55

TUI chce lepiej wykorzystać Costę Doradę

Foto: AFP

W czasie spotkania branżowego zorganizowanego przez brytyjski oddział TUI w hiszpańskim Salou na Costa Dorada, Helen Caron, dyrektor do spraw dystrybucji i rejsów w TUI UK&Ireland, wskazała na znajdujący się w Hiszpanii hotel Family Life Avenida Suites jako na jeden z lepiej sprzedających się obiektów marki Family Life.

– Inwestowanie w hotele koncepcyjne jest niezwykle ważne, ponieważ mogą one być rezerwowane tylko przez TUI. Nadal szukamy nowych możliwości budowania takich hoteli i inwestowania w obiekty które mogą spełniać taką rolę – mówi Caron, cytowana przez portal Travel Weekly.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"