W czasie spotkania branżowego zorganizowanego przez brytyjski oddział TUI w hiszpańskim Salou na Costa Dorada, Helen Caron, dyrektor do spraw dystrybucji i rejsów w TUI UK&Ireland, wskazała na znajdujący się w Hiszpanii hotel Family Life Avenida Suites jako na jeden z lepiej sprzedających się obiektów marki Family Life.
– Inwestowanie w hotele koncepcyjne jest niezwykle ważne, ponieważ mogą one być rezerwowane tylko przez TUI. Nadal szukamy nowych możliwości budowania takich hoteli i inwestowania w obiekty które mogą spełniać taką rolę – mówi Caron, cytowana przez portal Travel Weekly.
Jak dodaje, choć Costa Dorada już jest popularnym kierunkiem wśród rodzin z dziećmi, to TUI chciałoby znaleźć w tym regionie partnerów także dla innych swoich hotelowych marek. Touroperator chciałby tam otworzyć także obiekty z grupy Sensimar i Sensatori.
W tym roku w samym regionie Costa Dorada TUI obsłużył 100 tysięcy brytyjskich turystów. Podobną liczbę zakłada na rok 2017. Caron podkreśla, że kierunek zostanie wprowadzony na przyszłe lato także do sprzedaży w Polsce. W planach znajduje się też uruchomienie rejsów wycieczkowych na Costa Dorada, choć ten pomysł może zostać zrealizowany dopiero w 2018 roku.
– Współpracujemy z lokalnymi władzami, żeby maksymalnie wykorzystać możliwości w tym regionie – informuje Caron.