TUI chce lepiej wykorzystać Costę Doradę

Więcej hoteli własnych i wprowadzanie ofert z regionu na nowe rynki, m.in. do Polski - to strategia TUI wobec Costy Dorady na najbliższe lata

Publikacja: 03.11.2016 06:55

TUI chce lepiej wykorzystać Costę Doradę

Foto: AFP

W czasie spotkania branżowego zorganizowanego przez brytyjski oddział TUI w hiszpańskim Salou na Costa Dorada, Helen Caron, dyrektor do spraw dystrybucji i rejsów w TUI UK&Ireland, wskazała na znajdujący się w Hiszpanii hotel Family Life Avenida Suites jako na jeden z lepiej sprzedających się obiektów marki Family Life.

– Inwestowanie w hotele koncepcyjne jest niezwykle ważne, ponieważ mogą one być rezerwowane tylko przez TUI. Nadal szukamy nowych możliwości budowania takich hoteli i inwestowania w obiekty które mogą spełniać taką rolę – mówi Caron, cytowana przez portal Travel Weekly.

Jak dodaje, choć Costa Dorada już jest popularnym kierunkiem wśród rodzin z dziećmi, to TUI chciałoby znaleźć w tym regionie partnerów także dla innych swoich hotelowych marek. Touroperator chciałby tam otworzyć także obiekty z grupy Sensimar i Sensatori.

W tym roku w samym regionie Costa Dorada TUI obsłużył 100 tysięcy brytyjskich turystów. Podobną liczbę zakłada na rok 2017. Caron podkreśla, że kierunek zostanie wprowadzony na przyszłe lato także do sprzedaży w Polsce. W planach znajduje się też uruchomienie rejsów wycieczkowych na Costa Dorada, choć ten pomysł może zostać zrealizowany dopiero w 2018 roku.

– Współpracujemy z lokalnymi władzami, żeby maksymalnie wykorzystać możliwości w tym regionie – informuje Caron.

Przypomina też, że dla tej części Hiszpanii rośnie konkurencja ze strony coraz bardziej dostępnych cenowo dalekich krajów. TUI podało ostatnio, że do oferty egzotycznej na sezon 2017/2018 dokłada Wietnam, a do programu zimowego nowe wyspy kubańskie Saint Lucia i Caya Santa Maria.

W czasie spotkania branżowego zorganizowanego przez brytyjski oddział TUI w hiszpańskim Salou na Costa Dorada, Helen Caron, dyrektor do spraw dystrybucji i rejsów w TUI UK&Ireland, wskazała na znajdujący się w Hiszpanii hotel Family Life Avenida Suites jako na jeden z lepiej sprzedających się obiektów marki Family Life.

– Inwestowanie w hotele koncepcyjne jest niezwykle ważne, ponieważ mogą one być rezerwowane tylko przez TUI. Nadal szukamy nowych możliwości budowania takich hoteli i inwestowania w obiekty które mogą spełniać taką rolę – mówi Caron, cytowana przez portal Travel Weekly.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek