Aktualizacja: 16.09.2019 07:26 Publikacja: 16.09.2019 07:26
Maher Lili uważa mijający sezon za udany głównie dzięki możliwości uzyskania wyższych marż, a co za tym idzie zysku
Foto: Filip Frydrykiewicz
- Poza samym początkiem wakacji nie było tygodnia żebyśmy nie sprzedali wszystkich naszych ofert. Nawet jeszcze trochę ich dołożyliśmy – podsumowuje kończący się sezon prezes biura podróży Prima Holiday Maher Lili
- Już tydzień przed wylotem samolotu nie było miejsc. A jeśli coś zostawało, potrafiliśmy podnieść cenę, co zwykle wcześniej się nie zdarzało. Sprzedaż szła płynnie, nie musieliśmy się denerwować, że mamy niesprzedane miejsca – dodaje.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas