Sposób na utrzymanie klienta? Uczciwe informowanie

Wielu klientów szuka wyjazdów przez internet i nawet nie pomyśli, by zapytać o poradę eksperta turystycznego. Czy ten zawód ma więc przyszłość? - pytamy Radosława Lewandowskiego, współwłaściciela biura agencyjnego UdaneWakacje.pl z Warszawy

Aktualizacja: 24.06.2019 00:57 Publikacja: 23.06.2019 07:12

Radosław Lewandowski: Na szkoleniach można zaktualizować informacje o poszczególnyuch hotelach

Radosław Lewandowski: Na szkoleniach można zaktualizować informacje o poszczególnyuch hotelach

Foto: archiwum prywatne

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych zapowiedziało przeprowadzenie akcji promującej usługi swoich członków. Kampania ma ruszyć w mediach społecznościowych już w lipcu. Serwis Turystyka.rp.pl pyta agentów turystycznych, nie tylko tych z OSAT-u, o ich pracę, o kondycję tego zawodu i o sam pomysł promocji usług ekspertów od wakacji.

Czytaj: "Stowarzyszenie agentów turystycznych: Wypromujemy naszych członków".

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta