Aktualizacja: 29.05.2019 09:13 Publikacja: 29.05.2019 09:13
Foto: Filip Frydrykiewicz
Jak podaje Travelplanet.pl w krótkim podsumowaniu sprzedaży wyjazdów na lato (liczone od 15 czerwca do 15 września) jest ona w tym roku większa od zeszłorocznej o 10 procent. Jak komentuje rzecznik Travelplanet.pl Jarosław Kałucki, jeśli pamiętać, że rok temu wzrost o tej porze wynosił 35 procent, to wzrost napływu klientów do biur podróży trzeba uznać za znaczny.
Przypisuje go między innymi obowiązywaniu Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego, dzięki któremu pieniądze klientów są zabezpieczone w stu procentach, a w konsekwencji ludzie nie boją się kupować ofert wakacyjnych wiele miesięcy wcześniej, w tak zwanym okresie first minute.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas