Grecka turystyka wymaga strategicznych działań

Sukces, wyzwania i problemy - to trzy kluczowe słowa, które definiują przyszłość turystyki przyjazdowej w Grecji, twierdzi prezes tamtejszej organizacji branżowej Yiannis Retsos

Publikacja: 03.04.2019 06:30

Grecka turystyka wymaga strategicznych działań

Foto: Fotorzepa, Maciej Kaczanowski

Retsos uważa, że aby grecka turystyka mogła się dalej rozwijać, trzeba położyć większy nacisk na zarządzanie kierunkiem. - Turystyka grecka musi wejść w fazę dojrzałości - mówi, cytowany przez portal Greek Travel Pages.

W zeszłym roku Grecję odwiedziły 33 miliony turystów, przychody z tego tytułu wyniosły 16,5 miliarda euro. Ale zdaniem prezesa SETE kraj doszedł w dziedzinie turystyki do punktu, w którym należy przestać skupiać się na samych statystykach przyjazdów.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń