Aktualizacja: 04.03.2019 00:50 Publikacja: 04.03.2019 00:50
Foto: AFP
Po bardzo słabej sprzedaży w styczniu i niewiele lepszej w lutym skumulowana we wcześniejszych miesiącach nadwyżka sprzedaży w biurach podróży nad rokiem poprzednim spadła o przeszło połowę. Choć dochody Polaków dynamicznie rosną, nie przekłada się to na ich zakupy w biurach podróży – od tego stwierdzenia zaczyna cotygodniową analizę rynku turystyki wyjazdowej prezes Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej.
Jak jest tego przyczyna? Duży spadek nastrojów konsumenckich i pamięć konsumentów o nienaturalnie niskich cenach wycieczek w przededniu i podczas letnich wakacji zeszłego roku, które „zanegowały w umysłach wielu klientów implementowane z mozołem przez ostatnich kilka lat przekonanie o wyższości rezerwowania w okresie first minute nad rezerwacjami w terminach późniejszych".
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas