Grecka promocja turystyki za europejskie pieniądze

Region Grecji Zachodniej przeznaczy milion euro na promocję turystyki przyjazdowej. Pieniądze pochodzą z funduszy europejskich i będą wydawane od 2019 do 2021 roku

Publikacja: 25.02.2019 07:46

Grecka promocja turystyki za europejskie pieniądze

Foto: Materiały promocyjne

Jak podaje portal Greek Travel Pages, region Grecji Zachodniej będzie reklamował się przez najbliższe trzy lata dzięki pieniądzom pochodzącym z funduszy europejskich. Od 2019 do 2021 roku na działania marketingowe lokalne władze wydadzą milion euro.

Gubernator Apostolos Katsifaras poinformował, że region zostanie włączony do programu funduszy operacyjnych na lata 2014-2020, ale plan promocji ma być wdrażany od tego roku do 2021 roku. Jego celem jest stworzenie unikatowych marek turystycznych dla okręgów Etolia i Akarnania, Achaja oraz Elida. Program obejmuje też udział w międzynarodowych targach, warsztaty dla branży organizowane za granicą i kampanię reklamową, a także produkcję materiałów, zarówno tradycyjnych, papierowych, jak i elektronicznych. Dzięki tym pieniądzom będzie można również stworzyć spoty i zainwestować w techniczne możliwości strony internetowej www.western-greece.com. Władze mają ogłosić przetarg dla firm zainteresowanych współpracą przy realizacji tych przedsięwzięć.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"