Aktualizacja: 25.02.2019 07:46 Publikacja: 25.02.2019 07:46
Foto: Materiały promocyjne
Jak podaje portal Greek Travel Pages, region Grecji Zachodniej będzie reklamował się przez najbliższe trzy lata dzięki pieniądzom pochodzącym z funduszy europejskich. Od 2019 do 2021 roku na działania marketingowe lokalne władze wydadzą milion euro.
Gubernator Apostolos Katsifaras poinformował, że region zostanie włączony do programu funduszy operacyjnych na lata 2014-2020, ale plan promocji ma być wdrażany od tego roku do 2021 roku. Jego celem jest stworzenie unikatowych marek turystycznych dla okręgów Etolia i Akarnania, Achaja oraz Elida. Program obejmuje też udział w międzynarodowych targach, warsztaty dla branży organizowane za granicą i kampanię reklamową, a także produkcję materiałów, zarówno tradycyjnych, papierowych, jak i elektronicznych. Dzięki tym pieniądzom będzie można również stworzyć spoty i zainwestować w techniczne możliwości strony internetowej www.western-greece.com. Władze mają ogłosić przetarg dla firm zainteresowanych współpracą przy realizacji tych przedsięwzięć.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powiększyć o kolejny obiekt, zlokalizowany w Łutynówku na Mazurach. Co będzie oferował? Kiedy powstanie? Z jaką konkurencją będzie musiał się liczyć? Oto nasz przewodnik po polskich parkach rozrywki.
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt turystyki wyjazdowej Kompas Wakacyjny 2017 w kategorii "Grecja i Cypr"
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent turystyczny, współwłaściciel warszawskiego biura Smile Holiday Marcin Stołowski
Przez wciąż wysoki wskaźnik inflacji wydatki świąteczne Polaków rosną z roku na rok. Podczas gdy w 2022 roku było to średnio 1427 zł, to w 2023 roku przeciętny Polak wydał na święta już 1490 zł .
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017. Najwięcej wyróżnionych wycieczek ma Rainbow
Nowa aplikacja, „SafeAthens” to narzędzie, za pośrednictwem którego mieszkańcy i turyści mogą zgłaszać niebezpieczne sytuacje, bez względu na to, czy mowa o zagrożeniu ze strony innych ludzi, czy o zjawiskach pogodowych.
W imieniu niemieckiego klienta firma inwestycyjna Invesco Real Estate kupiła hotel Cloud One Hotel Gdańsk. Obiekt oferuje 327 pokoi.
Czy chcecie, żeby turyści wynajmowali mieszkania w waszym mieście? Lizbona zapyta wkrótce o to mieszkańców w referendum.
10,7 miliona turystów odwiedziło Bułgarię od stycznia do września tego roku, wynika z danych tamtejszego Urzędu Statycznego, na które powołuje się niemiecki portal branży turystycznej Reise vor9. To o 2,5 procent więcej niż przed pandemią.
Brak kontroli na rumuńskich i bułgarskich granicach usprawni działanie sieci drobnicowych, na czym skorzysta także Grecja. Przywracane są jednak kontrole na granicach Niemiec i Holandii.
Ceny wakacji w biurach podróży w ostatnim tygodniu w dół ciągnęły Portugalia (o 293 złote), Wyspy Kanaryjskie (152 złote) i Majorka (82 złote), a w górę pchały Albania (o 206 złotych), Włochy (185 złotych) i Tunezja (90 złotych) – pokazuje Traveldata.
Od początku tego roku do końca listopada Chorwację odwiedziło 1,16 miliona Polaków. To o 7,5 procent więcej niż rok wcześniej - informuje na podstawie danych z systemu eVisitor dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Małgorzata Kowalska.
Linia lotnicza Enter Air i biuro podróży TUI Poland zawarły umowę na usługi czarterowe na sezon lato 2025 i zima 2025/2026.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas