Grecos: Kefalonia w górę, Attyka w dół

O połowę wzrosła liczba klientów Grecosa, którzy zarezerwowali w przedsprzedaży urlopy na Kefalonii. Większym zainteresowaniem niż przed rokiem cieszą się także Lefkas, Korfu, Peloponez, Półwysep Chalcydycki i Riwiera Olimpijska

Publikacja: 21.02.2019 08:46

Grecos: Kefalonia w górę, Attyka w dół

Foto: Materiały prasowe

W sezonie 2018, rekordowym pod względem liczby klientów, na wakacje z Grecosem wybrało się 220 tysięcy turystów - podaje touroperator w komunikacie. W tym sezonie ich liczba ma być nieco mniejsza, między innymi dlatego, że Grecos zrezygnował z Majorki, skupiając się na Grecji i Cyprze.

W przedsprzedaży sporą popularnością cieszy się Kefalonia - urlop na tej wyspie kupiło 50 procent więcej klientów niż w tym samym okresie rok wcześniej. Zyskują też inne z Wysp Jońskich - Lefkas i Korfu. 30 procent więcej klientów wybrało z kolei kierunki kontynentalne - Peloponez, Półwysep Chalcydycki i Riwierę Olimpijską.

Czytaj też: "Grecos: Mamy najlepsze rodzinne hotele".

W porównaniu z ubiegłym rokiem mniejsze wzięcie mają Attyka i Ewia, co touroperator tłumaczy skojarzeniami z ubiegłorocznymi pożarami w tym regionie. Traci również Cypr, oceniany przez Polaków jako kierunek drogi.

Zgodnie z przewidywaniami słabiej sprzedaje się Skiatos, ale tam Grecos planuje wysłać w tym sezonie mniej turystów. Podobnie jak na Santorini, jednak popularność tej wyspy utrzymuje się na poziomie sprzed roku, co oznacza, że coraz trudniej będzie znaleźć tam pokój.

Najwyższy poziom wypełnienia osiągnęły hotele na Zakintos, gdzie w ubiegłym roku Polacy byli drugą, po Brytyjczykach, nacją, oraz na Kos.

W sezonie 2018, rekordowym pod względem liczby klientów, na wakacje z Grecosem wybrało się 220 tysięcy turystów - podaje touroperator w komunikacie. W tym sezonie ich liczba ma być nieco mniejsza, między innymi dlatego, że Grecos zrezygnował z Majorki, skupiając się na Grecji i Cyprze.

W przedsprzedaży sporą popularnością cieszy się Kefalonia - urlop na tej wyspie kupiło 50 procent więcej klientów niż w tym samym okresie rok wcześniej. Zyskują też inne z Wysp Jońskich - Lefkas i Korfu. 30 procent więcej klientów wybrało z kolei kierunki kontynentalne - Peloponez, Półwysep Chalcydycki i Riwierę Olimpijską.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Podróżuj ekologicznie! Program Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności
Lotniska
Tadeusz Syryjczyk: Rozbudowa lotniska w Radomiu to wyrzucanie pieniędzy
Turystyka
Sun & Fun - stara marka, nowy właściciel
Materiał Promocyjny
Nowe miejsce spotkań dla biznesu i kultury w Krakowie. W kwietniu otwarcie unikalnego konceptu Stradom House
Materiał Promocyjny
„Skoro wiemy, że damy radę, to zróbmy to”. Oto ludzie, którzy tworzą Izerę
Turystyka
Travelbay - polski startup, który wkrótce podbije Europę
Turystyka
Prezes Portów Lotniczych: Biura podróży muszą się wynieść z Lotniska Chopina