Reklama

Rainbow sprzedał mniej, ale za więcej

Od rozpoczęcia sprzedaży wycieczek na sezon Lato 2019 do końca stycznia biuro podróży Rainbow sprzedał 105,5 tysiąca ofert. To o 3,6 procent mniej niż rok wcześniej

Publikacja: 05.02.2019 15:56

Rainbow sprzedał mniej, ale za więcej

Foto: ROL, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

W tym samym okresie rok temu touroperator miał już na koncie 109,5 tysiąca rezerwacji.

Jak mówi wiceprezes Rainbow Remigiusz Talarek, wynik jest zadowalający, bo osiągnięty w warunkach ostrej konkurencji. Kolejny sezon TUI Poland, polska spółka należąca do światowego koncernu, zasypuje bowiem rynek bardzo tanimi ofertami. Przy tym wyniki tegoroczne odnoszone są do sytuacji sprzed roku, kiedy sprzedaż rosła o ponad 30 procent.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama