Rainbow sprzedał mniej, ale za więcej

Od rozpoczęcia sprzedaży wycieczek na sezon Lato 2019 do końca stycznia biuro podróży Rainbow sprzedał 105,5 tysiąca ofert. To o 3,6 procent mniej niż rok wcześniej

Publikacja: 05.02.2019 15:56

Rainbow sprzedał mniej, ale za więcej

Foto: ROL, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

W tym samym okresie rok temu touroperator miał już na koncie 109,5 tysiąca rezerwacji.

Jak mówi wiceprezes Rainbow Remigiusz Talarek, wynik jest zadowalający, bo osiągnięty w warunkach ostrej konkurencji. Kolejny sezon TUI Poland, polska spółka należąca do światowego koncernu, zasypuje bowiem rynek bardzo tanimi ofertami. Przy tym wyniki tegoroczne odnoszone są do sytuacji sprzed roku, kiedy sprzedaż rosła o ponad 30 procent.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"