Jak podają lokalne media, w zapełnieniu niewykorzystanych miejsc pomóc mają przeceny, w niektórych wypadkach sięgające nawet 25 procent. Francisco Marín ze Stowarzyszenia Hotelarzy w Playa de Palma uważa jednak, że mniejsza liczba klientów nie musi przełożyć się na wynik finansowy gorszy niż rok temu. Choć zarazem przyznaje on, że nie udało się osiągnąć założonego średniego obłożenia.
Federacja Hotelarzy Majorki tłumaczy, że wyspa nie może konkurować na cenę z niektórymi kierunkami. Tu nie ma żadnego zaskoczenia, od początku było wiadomo, że na rynku pojawi się wiele lepszych ofert, ponieważ touroperatorzy przekierują część klientów do krajów, które wcześniej były przez turystów odrzucane z uwagi na obawy o bezpieczeństwo.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas