AAA sprzedam niepotrzebną wycieczkę

Nawet 40 miliardów dolarów rocznie wynoszą koszty usług turystycznych, z których klienci rezygnują mimo, że za nie zapłacili. Powstała strona TransferTravel.com, żeby takie wycieczki jednak się nie marnowały

Publikacja: 13.07.2018 08:39

AAA sprzedam niepotrzebną wycieczkę

Foto: Materiały promocyjne

Założyciel TransferTravel.com Simon Powell przywołuje dane opublikowane przez „Forbesa", które mówią, że każdego dnia tylko w Stanach Zjednoczonych niewykorzystanych pozostaje 220 tysięcy pokojów hotelowych. Z kolei rocznie na całym świecie straty wynikające z odwołania zamówionych usług turystycznych różnego rodzaju dochodzą do 40 miliardów dolarów. Zdaniem Powella, to niezwykłe w czasach, kiedy 80 procent ofert można przepisać na innego klienta.

„Większość osób nie zdaje sobie z tego sprawy, jestem przekonany, że wiele firm ukrywa, że z ich produktów mogą skorzystać inne osoby. Oczywiście traci na tym konsument, który nie jest tego świadomy" – pisze Powell.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Samodzielne prowadzenie księgowości z Małą Księgowością