Reklama

AAA sprzedam niepotrzebną wycieczkę

Nawet 40 miliardów dolarów rocznie wynoszą koszty usług turystycznych, z których klienci rezygnują mimo, że za nie zapłacili. Powstała strona TransferTravel.com, żeby takie wycieczki jednak się nie marnowały

Publikacja: 13.07.2018 08:39

AAA sprzedam niepotrzebną wycieczkę

Foto: Materiały promocyjne

Założyciel TransferTravel.com Simon Powell przywołuje dane opublikowane przez „Forbesa", które mówią, że każdego dnia tylko w Stanach Zjednoczonych niewykorzystanych pozostaje 220 tysięcy pokojów hotelowych. Z kolei rocznie na całym świecie straty wynikające z odwołania zamówionych usług turystycznych różnego rodzaju dochodzą do 40 miliardów dolarów. Zdaniem Powella, to niezwykłe w czasach, kiedy 80 procent ofert można przepisać na innego klienta.

„Większość osób nie zdaje sobie z tego sprawy, jestem przekonany, że wiele firm ukrywa, że z ich produktów mogą skorzystać inne osoby. Oczywiście traci na tym konsument, który nie jest tego świadomy" – pisze Powell.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama