Szwajcarski Bentour to średniej wielkości touroperator prowadzony przez rodzinę Ugurów. Specjalizuje się w organizowaniu wycieczek do Turcji, ale ma też w ofercie wyjazdy do innych krajów. W 2017 roku z jego usług skorzystało 120 tysięcy klientów i, jak twierdzi firma, odsetek zadowolonych wyniósł 99,6 procent.
Ostatnio touroperator wyprodukował film (https://www.bentour.ch/video/), w którym przedstawia kulisy swojej pracy. Prezes Bentouru Deniz Ugur osobiście zabiera widzów w tę podróż, pokazując im swój dzień pracy, od momentu przyjścia do biura, przez spotkania i narady z zespołem, aż do podróży do Turcji i negocjacje z hotelarzem.
– Taka produkcja filmowa to zupełnie nowe doświadczenie – mówi Ugur. – W sumie kręciliśmy cztery dni w Zurychu i okolicy oraz w Turcji. Zależało nam, żeby klient poczuł sympatię do Bentouru i naszego sposobu pracy.
Film został pokazany na kongresie organizacji branżowej QTA, która odbyła się w początkach maja w tureckim Belek. Umieszczono go na Facebooku, Youtubie i na stronie internetowej touroperatora.
Dyrektor marketingu i sprzedaży Betouru Christian Hauk, zadowolony z dobrego przyjęcia spotu zapowiada kolejne.