Uczłowieczanie biura podróży filmem

Biuro podróży Bentour nakręciło film, w którym pokazuje, jak tworzy wakacje i dba o klientów. - Taki film uczłowiecza firmę i dobrze służy jej wizerunkowi – komentują przedstawiciele polskiej branży turystycznej

Publikacja: 07.06.2018 08:00

Uczłowieczanie biura podróży filmem

Foto: ROL

Szwajcarski Bentour to średniej wielkości touroperator prowadzony przez rodzinę Ugurów. Specjalizuje się w organizowaniu wycieczek do Turcji, ale ma też w ofercie wyjazdy do innych krajów. W 2017 roku z jego usług skorzystało 120 tysięcy klientów i, jak twierdzi firma, odsetek zadowolonych wyniósł 99,6 procent.

Ostatnio touroperator wyprodukował film (https://www.bentour.ch/video/), w którym przedstawia kulisy swojej pracy. Prezes Bentouru Deniz Ugur osobiście zabiera widzów w tę podróż, pokazując im swój dzień pracy, od momentu przyjścia do biura, przez spotkania i narady z zespołem, aż do podróży do Turcji i negocjacje z hotelarzem.

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"