Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Serwis Travel Talk opublikował wyniki badania przeprowadzonego przez Ninę Holtschneider, specjalistkę ds. marketingu i komunikacji w Thomasie Cooku. Holtschneider przepytała 560 niemieckich agentów z wykorzystania w pracy nowoczesnych technologii, w tym o wpływ, jaki na sprzedaż mają media społecznościowe, komunikatory i okulary do wirtualnej rzeczywistości.
Okazuje się, że wielu wakacyjnych doradców z entuzjazmem podchodzi do wykorzystywania technologii w biurach. Na pytanie „Czy uważa pan(i) rosnącą cyfryzację w agencjach turystycznych za pozytywny trend?" 69 procent ankietowanych odpowiedziało „tak". 61 procent badanych podaje, że obsługuje swoich klientów zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas