Serwis Travel Talk opublikował wyniki badania przeprowadzonego przez Ninę Holtschneider, specjalistkę ds. marketingu i komunikacji w Thomasie Cooku. Holtschneider przepytała 560 niemieckich agentów z wykorzystania w pracy nowoczesnych technologii, w tym o wpływ, jaki na sprzedaż mają media społecznościowe, komunikatory i okulary do wirtualnej rzeczywistości.
Okazuje się, że wielu wakacyjnych doradców z entuzjazmem podchodzi do wykorzystywania technologii w biurach. Na pytanie „Czy uważa pan(i) rosnącą cyfryzację w agencjach turystycznych za pozytywny trend?" 69 procent ankietowanych odpowiedziało „tak". 61 procent badanych podaje, że obsługuje swoich klientów zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas