Niemieccy agenci: Nie stać nas na nowe technologie

49,3 procent niemieckich agentów turystycznych brakuje środków na cyfryzację, a 66 procent nie ma do tego odpowiednich umiejętności

Publikacja: 01.03.2018 07:25

Niemieccy agenci: Nie stać nas na nowe technologie

Foto: Pixabay

Serwis Travel Talk opublikował wyniki badania przeprowadzonego przez Ninę Holtschneider, specjalistkę ds. marketingu i komunikacji w Thomasie Cooku.  Holtschneider przepytała 560 niemieckich agentów z wykorzystania w pracy nowoczesnych technologii, w tym o wpływ, jaki na sprzedaż mają media społecznościowe, komunikatory i okulary do wirtualnej rzeczywistości.

Okazuje się, że wielu wakacyjnych doradców z entuzjazmem podchodzi do wykorzystywania technologii w biurach. Na pytanie „Czy uważa pan(i) rosnącą cyfryzację w agencjach turystycznych za pozytywny trend?" 69 procent ankietowanych odpowiedziało „tak". 61 procent badanych podaje, że obsługuje swoich klientów zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"