Lufthansa automatyzuje odprawę w Europie

Klienci Lufthansy będą automatycznie otrzymywać kartę pokładową bezpośrednio na smartfon na 23 godziny przed odlotem

Aktualizacja: 30.01.2018 08:37 Publikacja: 30.01.2018 08:10

Lufthansa automatyzuje odprawę w Europie

Foto: materiały prasowe

Pasażerowie podróżujący Lufthansą mogą korzystać z automatycznej odprawy na wszystkie rejsy w Niemczech i po Europie. Karta pokładowa na rejsy zarezerwowane do 24 godzin przed odlotem zostanie automatycznie wysłana do pasażera na 23 godziny przed rozpoczęciem podróży, bez konieczności ręcznej odprawy. Aby skorzystać z nowej usługi, klienci Lufthansy będą musieli jednak podać swoje dane osobowe w ramach programu Miles & More lub Lufthansa iD.

Przewoźnik podaje również, że wszystkie usługi, z których klienci mogli korzystać do tej pory (np. elektroniczne oznaczenie bagażu lub pobranie elektronicznych wersji czasopism) są teraz dostępne w ramach zautomatyzowanej procedury odprawy, obejmującej również podróże autobusem lub pociągiem Lufthansa Express Rail and Bus.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"