Reklama
Rozwiń
Reklama

Turystyczni konkurenci frontem do agentów

Brytyjscy sprzedawcy usług turystycznych przeprowadzą wspólną kampanię, w której będą zachęcać agentów turystycznych do sprzedawania usług dodatkowych

Publikacja: 27.12.2017 02:13

Turystyczni konkurenci frontem do agentów

Foto: Materiały Promocyjne

Kampania ma pokazać agentom, że dzięki sprzedaży usług dodatkowych, mogą zwiększyć przychody. Powodem, dla którego firmy świadczące podobne usługi turystyczne połączyły siły, są obawy biur agencyjnych o ich sytuację finansową w związku z wejściem w życie unijnej dyrektywy o usługach płatniczych (Payment Services Directive 2 – PSD2) – pisze portal branżowy TTG Media. Jej wdrożenie oznacza, że agenci nie będą mogli obciążać klientów opłatami bankowymi z tytułu korzystania z kart kredytowych i debetowych, co może mieć wpływ na spadek zarobków.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama