Turystyczni konkurenci frontem do agentów

Brytyjscy sprzedawcy usług turystycznych przeprowadzą wspólną kampanię, w której będą zachęcać agentów turystycznych do sprzedawania usług dodatkowych

Publikacja: 27.12.2017 02:13

Turystyczni konkurenci frontem do agentów

Foto: Materiały Promocyjne

Kampania ma pokazać agentom, że dzięki sprzedaży usług dodatkowych, mogą zwiększyć przychody. Powodem, dla którego firmy świadczące podobne usługi turystyczne połączyły siły, są obawy biur agencyjnych o ich sytuację finansową w związku z wejściem w życie unijnej dyrektywy o usługach płatniczych (Payment Services Directive 2 – PSD2) – pisze portal branżowy TTG Media. Jej wdrożenie oznacza, że agenci nie będą mogli obciążać klientów opłatami bankowymi z tytułu korzystania z kart kredytowych i debetowych, co może mieć wpływ na spadek zarobków.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"