Reklama
Rozwiń
Reklama

Turystyczni konkurenci frontem do agentów

Brytyjscy sprzedawcy usług turystycznych przeprowadzą wspólną kampanię, w której będą zachęcać agentów turystycznych do sprzedawania usług dodatkowych

Publikacja: 27.12.2017 02:13

Turystyczni konkurenci frontem do agentów

Foto: Materiały Promocyjne

Kampania ma pokazać agentom, że dzięki sprzedaży usług dodatkowych, mogą zwiększyć przychody. Powodem, dla którego firmy świadczące podobne usługi turystyczne połączyły siły, są obawy biur agencyjnych o ich sytuację finansową w związku z wejściem w życie unijnej dyrektywy o usługach płatniczych (Payment Services Directive 2 – PSD2) – pisze portal branżowy TTG Media. Jej wdrożenie oznacza, że agenci nie będą mogli obciążać klientów opłatami bankowymi z tytułu korzystania z kart kredytowych i debetowych, co może mieć wpływ na spadek zarobków.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama