Niemieckie hotele wolą działać na własną rękę

Niemieccy hotelarze są bardziej zainteresowani pozyskiwaniem klientów bezpośrednich niż współpracą z biurami podróży - wynika z ankiety przeprowadzonej przez portal Gloobi.de

Publikacja: 11.05.2017 07:50

Niemieckie hotele wolą działać na własną rękę

Foto: Pixabay

Choć klienci są zainteresowani ofertami wakacji we własnym kraju, to relacje między niemiecką branżą hotelarską a biurami stacjonarnymi nie należą do najlepszych - wynika z ankiety przeprowadzonej przez portal Gloobi.de wśród 200 biur agencyjnych. Dwie trzecie pytanych twierdzi, że sprzedaż wakacji w Niemczech stoi u nich na bardzo niskim poziomie i praktycznie w żaden sposób nie wpływa na wynik finansowy. W komentarzach ankietowani potwierdzają, że klienci pytają o urlop we własnym kraju, ale niska sprzedaż spowodowana jest brakiem współpracy z hotelami. 68 procent pytanych twierdzi, że hotelarze bardziej dbają o pozyskiwanie turystów indywidualnych niż nawiązywanie współpracy z biurami. 64 procent uważa zaś, że zarządzający obiektami w ogóle nie interesują się sprzedażą przez sieć agencyjną. Zaledwie 11 procent badanych oceniło kooperację jako udaną.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"