Niemieckie hotele wolą działać na własną rękę

Niemieccy hotelarze są bardziej zainteresowani pozyskiwaniem klientów bezpośrednich niż współpracą z biurami podróży - wynika z ankiety przeprowadzonej przez portal Gloobi.de

Publikacja: 11.05.2017 07:50

Niemieckie hotele wolą działać na własną rękę

Foto: Pixabay

Choć klienci są zainteresowani ofertami wakacji we własnym kraju, to relacje między niemiecką branżą hotelarską a biurami stacjonarnymi nie należą do najlepszych - wynika z ankiety przeprowadzonej przez portal Gloobi.de wśród 200 biur agencyjnych. Dwie trzecie pytanych twierdzi, że sprzedaż wakacji w Niemczech stoi u nich na bardzo niskim poziomie i praktycznie w żaden sposób nie wpływa na wynik finansowy. W komentarzach ankietowani potwierdzają, że klienci pytają o urlop we własnym kraju, ale niska sprzedaż spowodowana jest brakiem współpracy z hotelami. 68 procent pytanych twierdzi, że hotelarze bardziej dbają o pozyskiwanie turystów indywidualnych niż nawiązywanie współpracy z biurami. 64 procent uważa zaś, że zarządzający obiektami w ogóle nie interesują się sprzedażą przez sieć agencyjną. Zaledwie 11 procent badanych oceniło kooperację jako udaną.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"