Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.05.2017 07:50 Publikacja: 11.05.2017 07:50
Foto: Pixabay
Choć klienci są zainteresowani ofertami wakacji we własnym kraju, to relacje między niemiecką branżą hotelarską a biurami stacjonarnymi nie należą do najlepszych - wynika z ankiety przeprowadzonej przez portal Gloobi.de wśród 200 biur agencyjnych. Dwie trzecie pytanych twierdzi, że sprzedaż wakacji w Niemczech stoi u nich na bardzo niskim poziomie i praktycznie w żaden sposób nie wpływa na wynik finansowy. W komentarzach ankietowani potwierdzają, że klienci pytają o urlop we własnym kraju, ale niska sprzedaż spowodowana jest brakiem współpracy z hotelami. 68 procent pytanych twierdzi, że hotelarze bardziej dbają o pozyskiwanie turystów indywidualnych niż nawiązywanie współpracy z biurami. 64 procent uważa zaś, że zarządzający obiektami w ogóle nie interesują się sprzedażą przez sieć agencyjną. Zaledwie 11 procent badanych oceniło kooperację jako udaną.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas