Reklama
Rozwiń

Lasek: Młodzi już nas pokonali

Nie da się uciec przed ekonomią współdzielenia, więc jedyną szansą turystyki jest przekucie jej potencjału na swoją korzyść - przekonuje Dawid Lasek, wiceminister odpowiedzialny za turystykę

Publikacja: 25.11.2016 07:07

Od lewej: menedżer Ubera na wschodnią i centralną Europę Mateusz Litewski, menedżer BlablaCar Michał

Od lewej: menedżer Ubera na wschodnią i centralną Europę Mateusz Litewski, menedżer BlablaCar Michał Pawelec, prezes Chopin Airport Development Marian Cristescu i dr Małgorzata Krzysztoszek, główny ekonomista Konfederacji Lewiatan.

Foto: archiwum prywatne, anna kłossowska akło anna kłossowska

- Zacznę od małej prowokacji – odnoszę wrażenie, że istnieją grupy mające swoje wizje rozwoju turystyki – zagaił Dawid Lasek, podsekretarz stanu odpowiedzialny za turystykę, podczas seminarium „Nowe trendy w turystyce" przeprowadzonego podczas pierwszego dnia targów turystycznych TT Warsaw. – Pozostaje pytanie, czy jesteśmy w stanie stworzyć taką wspólną wizję? Mój resort jest gotowy do współpracy ze wszystkimi środowiskami w tym zakresie – dodał i przypomniał, że podczas półrocznego sprawowania funkcji odbył wiele spotkań i konsultacji ze środowiskiem turystycznym. – Czas naszego zapoznawania się ze stanem polskiej turystyki już minął i od przyszłego roku pragniemy już intensywnie zabrać się do współpracy – zadeklarował Lasek.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku