Opolanie powiedzą, co ciekawego jest w mieście

W drugiej połowie listopada w Opolu rozpoczną się konsultacje społeczne. Mieszkańcy wypowiedzą się na temat sposobów promocji miasta i kształtowania jego wizerunku. To część prac nad Strategią Promocji Marki Opole na lata 2017-2022

Publikacja: 03.11.2016 09:09

Opole

Opole

Foto: Pixabay

Strategia, którą - na zlecenie samorządu i we współpracy z  nim - przygotowują eksperci z firmy Ageron Polska, ma być gotowa do końca roku. Wczoraj zaprezentowano wyniki przeprowadzonych wśród mieszkańców Polski i Opola badań służących określeniu obecnego postrzegania miasta, z racji organizowanego tu festiwalu nazywanego często stolicą polskiej piosenki.

Badania potwierdziły, że Opole kojarzy się Polakom głównie z Krajowym Festiwalem Polskiej Piosenki oraz określeniami pochodnymi: muzyką, piosenką, amfiteatrem, koncertami - takie skojarzenia ma 67 procent badanych. Jednocześnie 44 procent ankietowanych nie potrafiło wymienić żadnych dodatkowych skojarzeń.

Pozostało 86% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek