Reklama

Opolanie powiedzą, co ciekawego jest w mieście

W drugiej połowie listopada w Opolu rozpoczną się konsultacje społeczne. Mieszkańcy wypowiedzą się na temat sposobów promocji miasta i kształtowania jego wizerunku. To część prac nad Strategią Promocji Marki Opole na lata 2017-2022

Publikacja: 03.11.2016 09:09

Opole

Opole

Foto: Pixabay

Strategia, którą - na zlecenie samorządu i we współpracy z  nim - przygotowują eksperci z firmy Ageron Polska, ma być gotowa do końca roku. Wczoraj zaprezentowano wyniki przeprowadzonych wśród mieszkańców Polski i Opola badań służących określeniu obecnego postrzegania miasta, z racji organizowanego tu festiwalu nazywanego często stolicą polskiej piosenki.

Badania potwierdziły, że Opole kojarzy się Polakom głównie z Krajowym Festiwalem Polskiej Piosenki oraz określeniami pochodnymi: muzyką, piosenką, amfiteatrem, koncertami - takie skojarzenia ma 67 procent badanych. Jednocześnie 44 procent ankietowanych nie potrafiło wymienić żadnych dodatkowych skojarzeń.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama