Reklama

Opolanie powiedzą, co ciekawego jest w mieście

W drugiej połowie listopada w Opolu rozpoczną się konsultacje społeczne. Mieszkańcy wypowiedzą się na temat sposobów promocji miasta i kształtowania jego wizerunku. To część prac nad Strategią Promocji Marki Opole na lata 2017-2022

Publikacja: 03.11.2016 09:09

Opole

Opole

Foto: Pixabay

Strategia, którą - na zlecenie samorządu i we współpracy z  nim - przygotowują eksperci z firmy Ageron Polska, ma być gotowa do końca roku. Wczoraj zaprezentowano wyniki przeprowadzonych wśród mieszkańców Polski i Opola badań służących określeniu obecnego postrzegania miasta, z racji organizowanego tu festiwalu nazywanego często stolicą polskiej piosenki.

Badania potwierdziły, że Opole kojarzy się Polakom głównie z Krajowym Festiwalem Polskiej Piosenki oraz określeniami pochodnymi: muzyką, piosenką, amfiteatrem, koncertami - takie skojarzenia ma 67 procent badanych. Jednocześnie 44 procent ankietowanych nie potrafiło wymienić żadnych dodatkowych skojarzeń.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama