Mężczyzna kupił bilet w pierwszej klasie w liniach lotniczych Eastern China, po czym udał się do salonu dla posiadaczy biletów pierwszej klasy na międzynarodowym lotnisku w Xian w środkowej części Chin.

Tam korzystając z przywilejów przysługujących właścicielom takiego biletu zjadł obiad, posiedział kilka godzin, po czym przebukował bilet na następny dzień, co dla posiadaczy biletów w pierwszej klasie linii Eastern China jest czynnością bezpłatną.

Następnego dnia mężczyzna pojawił się w tym samym salonie, zjadł obiad, posiedział kilka godzin, po czym znowu przebukował bilet na następny dzień.

Pracownicy linii Eastern China zauważyli proceder po ponad 300 dniach. Mężczyzna w tym czasie pojawiał się na lotnisku każdego dnia. Gdy linie lotnicze odmówiły mu kolejnego przełożenia daty lotu, mężczyzna po prostu oddał bilet w zamian za zwrot jego pełnej ceny. Linie lotnicze nie mogły mu nie zwrócić pieniędzy, bowiem mężczyzna nie złamał regulaminu przelotów w pierwszej klasie.

Całą historię szeroko opisały chińskie media.