Accor nie marnuje jedzenia

Grupa hotelowa Accor rozpoczęła współpracę z twórcami aplikacji „Too Good To Go”, dzięki której nie zmarnują się niewykorzystane posiłki. Do projektu włączyła na początek 27 swoich obiektów w Szwajcarii

Publikacja: 09.07.2019 06:33

Accor nie marnuje jedzenia

Foto: Archiwum prywatne

Dzięki aplikacji gotowe dania, których goście nie zamówili przez cały dzień, pod jego koniec będą wystawione na sprzedaż. Skorzystać mają na tym hotelarze, klienci i środowisko.

Użytkownicy mogą przez aplikację zamawiać paczki-niespodzianki z posiłkami, za które zapłacą o wiele mniej niż wynosiła ich pierwotna cena - od 4,9 do 8,9 franka zamiast od 15 do 27 franków. Klient odbierze jedzenie pół godziny przed zamknięciem lokalu czy sklepu. W ten sposób można uratować śniadania, obiady i kolacje przed wyrzuceniem do śmieci.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"