Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.05.2019 08:31 Publikacja: 27.05.2019 08:31
Foto: Bloomberg
TripAdvisor już jakiś czas temu zapowiedział, że zamierza być największym na świecie internetowym sprzedawcą wycieczek i usług turystycznych w odwiedzanych przez turystów miejscach (zwanych dla ułatwienia „atrakcjami"). Firma zdradziła więcej szczegółów strategii, dzięki której zamierza osiągnąć wyznaczony cel - donosi portal branżowy Skift.
Sprzedaż atrakcji już od kilku lat jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów w TripAdvisorze, podobne wyniki notuje również jego konkurencja. Na ten produkt stawiają Airbnb, Booking.com, Ctrip, Expedia, GetYourGuide, Klook, KKDay i wielu innych. TripAdvisor twierdzi jednak, że jest liderem pod względem liczby oferowanych produktów i rezerwacji.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas