TripAdvisor koncentruje się na wycieczkach

TripAdvisor ma być liderem w sprzedaży wycieczek i atrakcji w odwiedzanych miejscach dzięki udostępnianiu systemu rezerwacyjnego dostawcom tych usług i obniżanie cen

Publikacja: 27.05.2019 08:31

TripAdvisor koncentruje się na wycieczkach

Foto: Bloomberg

TripAdvisor już jakiś czas temu zapowiedział, że zamierza być największym na świecie internetowym sprzedawcą wycieczek i usług turystycznych w odwiedzanych przez turystów miejscach (zwanych dla ułatwienia „atrakcjami"). Firma zdradziła więcej szczegółów strategii, dzięki której zamierza osiągnąć wyznaczony cel - donosi portal branżowy Skift.

Sprzedaż atrakcji już od kilku lat jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów w TripAdvisorze, podobne wyniki notuje również jego konkurencja. Na ten produkt stawiają Airbnb, Booking.com, Ctrip, Expedia, GetYourGuide, Klook, KKDay i wielu innych. TripAdvisor twierdzi jednak, że jest liderem pod względem liczby oferowanych produktów i rezerwacji.

Pozostało 82% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"