Aktualizacja: 27.03.2019 11:41 Publikacja: 27.03.2019 11:41
Foto: Materiały prasowe
Serwis Kayak.pl sprawdził, czy zamknięcie sklepów w niektóre niedziele w marcu ubiegłego roku i zaostrzenie prawa w tym roku wpłynęło na nawyki konsumenckie Polaków.
Z danych Kayaka wynika, że od wprowadzenia zakazu handlu liczba wyszukiwań w niedziele wzrosła o prawie 50 procent w podrównaniu z okresem od marca do końca grudnia 2017 roku. Co więcej, w minionym roku użytkownicy w niedziele niehandlowe szukali lotów średnio o 26 procent częściej niż w handlowe.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas