Sun & Fun - najpierw stabilność i jakość, potem ilość

Nie mamy ambicji być pierwsi, naszą ambicją jest jakość i stabilność. Dobrej opinii nie da się kupić tanimi wycieczkami, trzeba na nią pracować latami – mówi prezes czeskiego biura podróży Blue Style i właściciel polskiej marki Sun & Fun Imed Jeddai

Aktualizacja: 13.03.2019 07:48 Publikacja: 12.03.2019 23:44

Imed Jeddai: Jeśli biegniesz za szybko, możesz upaść

Imed Jeddai: Jeśli biegniesz za szybko, możesz upaść

Foto: archiwum prywatne

Filip Frydrykiewicz: Rozmawiamy kilka dni po upadku biura podróży Net Holiday. Jak pan skomentuje to wydarzenie?

Imed Jeddai: Złożyło się na to kilka czynników. Przede wszystkim duża konkurencja na rynku, w tym potężnej firmy, która stosowała dumpingowe ceny. Po drugie – niespodziewane bankructwo linii lotniczej Small Planet. I to w momencie, kiedy brakowało na rynku innych przewoźników, więc ci którzy byli dostępni, żądali wyższych niż zwykle stawek. Zastąpienie samolotów Small Planet było kosztowne. Touroperator musiał zapłacić, ale nie mógł dodatkowego kosztu przerzucić na konsumenta. Takie wydarzenie zdestabilizuje każdego touroperatora.

Pozostało 94% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"