Dzisiaj na stanowisku kierownika marketingu rozpoczęła pracę w Sun & Funie Natalia Knap. To stosunkowo młoda, ale doświadczona menedżerka, która ostatnie dziesięć lat przepracowała na różnych stanowiskach związanych z marketingiem. W tym rok w Empiku, 6,5 roku w Banku PKO BP, a ostatnie dwa lata w biurze podróży TUI Poland, gdzie stworzyła 13-osobowy zespół, którym kierowała.
Do zadań należało między innymi pozyskiwanie budżetów marketingowych od partnerów touroperatora, jak linie lotnicze, narodowe organizacje turystyczne i sieci hotelowe. Opracowywała i zlecała kampanie marketingowe z naciskiem na działania w sieci, w tym między innymi w mediach społecznościowych.
W PKO brała udział w opracowaniu strategii marketingowej dla takich marek jak: IKO, PKO Junior, SKO, Inteligo. Kampanie marek IKO i SKO zdobyły wtedy prestiżowe nagrody branżowe Effie.
Ten sam zakres obowiązków będzie miała w Sun & Funie. Biuro podróży, które zmieniło właściciela w 2017 roku, po wcześniejszych kłopotach wraca do formy. W minionym sezonie obsłużyło 55 tysięcy klientów (wzrost o 100 procent rok do roku), a jego przychody sięgnęły 110 milionów złotych. Nie dało mu się natomiast osiągnąć jeszcze rentowności.
Zobacz też: "Czeskie biuro podróży Blue Style świętuje 20 lat istnienia".