Sun & Fun stawia na marketing internetowy

Specjalistka od marketingu cyfrowego, Natalia Knap, wcześniej kierownik marketingu w TUI Poland, zasiliła zespół biura podróży Sun & Fun

Publikacja: 11.03.2019 11:20

Natalia Knap zdobywała doświadczenie w PKO BP i TUI Poland

Natalia Knap zdobywała doświadczenie w PKO BP i TUI Poland

Foto: Filip Frydrykiewicz

Dzisiaj na stanowisku kierownika marketingu rozpoczęła pracę w Sun & Funie Natalia Knap. To stosunkowo młoda, ale doświadczona menedżerka, która ostatnie dziesięć lat przepracowała na różnych stanowiskach związanych z marketingiem. W tym rok w Empiku, 6,5 roku w Banku PKO BP, a ostatnie dwa lata w biurze podróży TUI Poland, gdzie stworzyła 13-osobowy zespół, którym kierowała.

Do zadań należało między innymi pozyskiwanie budżetów marketingowych od partnerów touroperatora, jak linie lotnicze, narodowe organizacje turystyczne i sieci hotelowe. Opracowywała i zlecała kampanie marketingowe z naciskiem na działania w sieci, w tym między innymi w mediach społecznościowych.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"