Wakacje.pl sprzedały ofert turystycznych za ponad miliard złotych

W 2018 roku Wakacje.pl sprzedały wycieczki za ponad miliard zł. To historyczny sukces. Po raz pierwszy w Polsce spółka działająca na turystycznym rynku agencyjnym może pochwalić się takim wynikiem.

Publikacja: 22.02.2019 07:40

Wakacje.pl sprzedały ofert turystycznych za ponad miliard złotych

Foto: Materiały promocyjne

ff

Grupa Wakacje.pl zakończyła 2018 rok z historycznym wynikiem – wartość obrotu za sprzedane imprezy turystyczne przekroczyła miliard złotych. 86 procent tego wyniku wypracowały Wakacje.pl, pozostałe 14 procent - kupiona przez nie w maju sieć agencji franczyzowych My Travel.

Czytaj: "Wakacje.pl kupiły My Travel i umocniły pozycję na rynku".

Od przejęcia Wakacji.pl przez holding Wirtualna Polska w grudniu 2015 roku sieć osiągnęła ponad trzykrotny wzrost obrotów ze sprzedaży wycieczek -podaje firma w komunikacie. "Obecność w holdingu pozwala na wspólną wymianę know how w zakresie rozwoju e-commerce".

Prezes Wakacje.pl podkreśla, że 2018 rok był najlepszym w 19-letniej historii marki. – To efekt konsekwentnej realizacji strategii, czyli wzmacniania marki Wakacje.pl, inwestowania w rozwój narzędzi wspierających proces i jakość obsługi w kanale online, rozwój kompetencji w zakresie pozyskiwania klientów do tego kanału czy wreszcie równie istotny, jak na sprzedaż w sieci, nacisk na rozwój salonów – mówi cytowany w komunikacie prezes Wakacji.pl Dariusz Górzny.

W maju 2018 roku Wakacje.pl przejęły spółkę My Travel, mającą największą liczbę salonów w kraju. Była to największa transakcja na turystycznym rynku agencyjnym od czasu połączenia serwisu EasyGo z Wakacjami.pl w 2009 roku - przypomina firma. Pięć miesięcy później Wakacje.pl kupiły też serwis Parklot.pl, pośredniczący w rezerwowaniu miejsc parkingowych przy największych lotniskach w Polsce.

Zobacz również: "Damian Ozga: Udowodnię, że Wakacje.pl zrobiły dobry zakup".

- Czujemy satysfakcję z wyników i akwizycji, ale także z tego, że kolejny raz pokazaliśmy naszą rzetelność jako partnera dla touroperatorów. Udało nam się zrealizować dla większości z nich nich ustaloną sprzedaż. Nie było to łatwe, jeśli pamiętać jaka sytuacja panowała na rynku turystyki wyjazdowej. Zarazem jesteśmy dumni, że sprostaliśmy oczekiwaniom klientów, którzy darzą nas rosnącym zaufaniem. Najlepszym tego dowodem było m.in. zwycięstwo w plebiscytach konsumenckich i wzrost wskaźnika satysfakcji naszych klientów, czyli NPS – mówi Górzny.

Wakacje.pl S.A. to największy multiagent na polskim tynku turystycznym, należący do Wirtualna Polska Holding. SProwadzi sprzedaż wycieczek zagranicznych ponad 100 touroperatorów w sieci (Wakacje.pl, EasyGo, My Travel) i w salonach. Tych ostatnich jest 250.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"