Grupa Wakacje.pl zakończyła 2018 rok z historycznym wynikiem – wartość obrotu za sprzedane imprezy turystyczne przekroczyła miliard złotych. 86 procent tego wyniku wypracowały Wakacje.pl, pozostałe 14 procent - kupiona przez nie w maju sieć agencji franczyzowych My Travel.
Czytaj: "Wakacje.pl kupiły My Travel i umocniły pozycję na rynku".
Od przejęcia Wakacji.pl przez holding Wirtualna Polska w grudniu 2015 roku sieć osiągnęła ponad trzykrotny wzrost obrotów ze sprzedaży wycieczek -podaje firma w komunikacie. "Obecność w holdingu pozwala na wspólną wymianę know how w zakresie rozwoju e-commerce".
Prezes Wakacje.pl podkreśla, że 2018 rok był najlepszym w 19-letniej historii marki. – To efekt konsekwentnej realizacji strategii, czyli wzmacniania marki Wakacje.pl, inwestowania w rozwój narzędzi wspierających proces i jakość obsługi w kanale online, rozwój kompetencji w zakresie pozyskiwania klientów do tego kanału czy wreszcie równie istotny, jak na sprzedaż w sieci, nacisk na rozwój salonów – mówi cytowany w komunikacie prezes Wakacji.pl Dariusz Górzny.
W maju 2018 roku Wakacje.pl przejęły spółkę My Travel, mającą największą liczbę salonów w kraju. Była to największa transakcja na turystycznym rynku agencyjnym od czasu połączenia serwisu EasyGo z Wakacjami.pl w 2009 roku - przypomina firma. Pięć miesięcy później Wakacje.pl kupiły też serwis Parklot.pl, pośredniczący w rezerwowaniu miejsc parkingowych przy największych lotniskach w Polsce.