Reklama

Duzi touroperatorzy są bardziej zależni od agentów turystycznych

Duzi i średni organizatorzy są zależni od zewnętrznej sieci sprzedaży - twierdzi profesor turystyki Torsten Kirstges. Przynajmniej dwie trzecie ich obrotu pochodzi od nich

Publikacja: 31.12.2018 07:54

Duzi touroperatorzy są bardziej zależni od agentów turystycznych

Foto: Filip Frydrykiewicz

Profesor Torsten Kirstges przeprowadził analizę niemieckiego rynku touroperatorskiego na podstawie odpowiedzi 274 firm. Wśród nich znajdowały się zarówno te duże, zatrudniające tysiąc pracowników, jak i prowadzone jednoosobowo. Z badań wynika, że udział poszczególnych kanałów dystrybucji nie zmienił się w ostatnich dziesięciu latach - donosi portal Reisevor9.

Czytaj też: "Co czwarty niemiecki agent daje rabat".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama