Belgijscy agenci i touroperatorzy odkrywają Polskę

- Belgowie nie wiedzą, co Polska ma do zaoferowania. Mają o niej przestarzałe wyobrażenia. Nawet my, profesjonaliści z branży turystycznej, jesteśmy zaskoczeni, jakie zmiany zaszły w waszym kraju – mówili przedstawiciele belgijskiej branży turystycznej podczas zwiedzania Polski

Publikacja: 09.10.2018 09:51

Foto: archiwum prywatne

W niedzielę zakończył się kongres Selectairu, belgijskiej organizacji zrzeszającej ponad 100 niezależnych biur agencyjnych. Organizowany co roku w innym kraju, tym razem - dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej - odbył się w Warszawie. W czterodniowym zjeździe uczestniczyli reprezentanci kilkunastu agencji, a także belgijskiego TUI, partnerów i sponsorów Selectairu - w sumie prawie 80 osób.

Jednym z celów kongresu było poznanie nowego kierunku, jakim dla Belgów jest Polska. Dlatego w programie pobytu, oprócz obrad we własnym gronie, znalazła się m.in. prezentacja atrakcji turystycznych Polski, wycieczka tematyczna po Warszawie (kulinarna, piwna lub rowerowa - do wyboru), gra miejska, wizyta w Muzeum Polskiej Wódki i koncert chopinowski. Zorganizowano również rozmowy stolikowe z polskimi organizatorami turystyki przyjazdowej.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń