Aktualizacja: 22.06.2018 13:24 Publikacja: 22.06.2018 08:07
Foto: Bloomberg
Travelbird porównał ceny produktów dostępnych na różnych plażach na całym świecie. To już trzecie badanie tego typu, choć, jak podkreślają jego autorzy, pierwszy raz pod uwagę wzięto aż 327 plaż w 90 krajach, czyli o 20 więcej niż w poprzedniej edycji. Pod lupę trafiły miejsca najczęściej odwiedzane przez turystów, które zostały wytypowane na podstawie statystyk odwiedzin z lokalnych organizacji turystycznych i Światowej Organizacji Turystycznej (UNWTO). Analityków interesowały ceny kremu słonecznego, wody mineralnej (0,5 litra), piwa (takich firm jak Heineken, Budweiser, Becks, Guinness i Fosters – w zależności od dostępności), lodów, dania obiadowego (z deserem i napojami dla jednej osoby) i kosztów dodatkowych. Te ostatnie obejmują bilety wstępu na plażę wraz z wynajęciem leżaka i parasola przeciwsłonecznego na cały dzień. Jeśli leżaków nie ma w danym miejscu, znaczenie miał koszt wypożyczenia kosza plażowego lub hamaka. Poszczególne składowe zostały dodane i tak powstała cena całkowita, według której plaże zostały uszeregowane w rankingu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas