Reklama

Wiadomości o turystyce chętniej czytane niż pozostałe

Aż 41,1 procent newsletterów z kategorii „turystyka i czas wolny" jest otwieranych przez odbiorców. To świetny rezultat - pokazuje analiza niemieckiej firmy marketingowej Inxmail

Publikacja: 11.06.2018 09:17

Wiadomości o turystyce chętniej czytane niż pozostałe

Foto: Bloomberg

Inxmail przeprowadził analizę skuteczności newsletterów. Pod lupę wzięto 33 branże, w których działają klienci tej firmy, w tym turystyczną. Agencja obsługuje między innymi touroperatorów FTI, Berge&Meer, a także Sonnenklar-TV, Robinsona i Holiday Extras. Podstawą badania było kilka miliardów mejli wysyłanych między 1 stycznia a 31 grudnia 2017 roku od ponad tysiąca klientów firmy z Niemiec, Austrii i Szwajcarii.

Analitycy sprawdzili, ile z listów elektronicznych jest rzeczywiście otwieranych przez odbiorców. Mediana dla wszystkich branż wyniosła 28,1 procent, na pierwszym miejscu ze wskaźnikiem 51 proc. znalazła się kategoria „kultura i sztuka", na drugim „turystyka i czas wolny" (41,1 procent), na trzecim „elektronika rozrywkowa" (39,4 procent). Najsłabiej w zestawieniu wypada dział „uroda i kosmetyki" (16,4 procent).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama