Wiadomości o turystyce chętniej czytane niż pozostałe

Aż 41,1 procent newsletterów z kategorii „turystyka i czas wolny" jest otwieranych przez odbiorców. To świetny rezultat - pokazuje analiza niemieckiej firmy marketingowej Inxmail

Publikacja: 11.06.2018 09:17

Wiadomości o turystyce chętniej czytane niż pozostałe

Foto: Bloomberg

Inxmail przeprowadził analizę skuteczności newsletterów. Pod lupę wzięto 33 branże, w których działają klienci tej firmy, w tym turystyczną. Agencja obsługuje między innymi touroperatorów FTI, Berge&Meer, a także Sonnenklar-TV, Robinsona i Holiday Extras. Podstawą badania było kilka miliardów mejli wysyłanych między 1 stycznia a 31 grudnia 2017 roku od ponad tysiąca klientów firmy z Niemiec, Austrii i Szwajcarii.

Analitycy sprawdzili, ile z listów elektronicznych jest rzeczywiście otwieranych przez odbiorców. Mediana dla wszystkich branż wyniosła 28,1 procent, na pierwszym miejscu ze wskaźnikiem 51 proc. znalazła się kategoria „kultura i sztuka", na drugim „turystyka i czas wolny" (41,1 procent), na trzecim „elektronika rozrywkowa" (39,4 procent). Najsłabiej w zestawieniu wypada dział „uroda i kosmetyki" (16,4 procent).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"