Aktualizacja: 11.06.2018 09:17 Publikacja: 11.06.2018 09:17
Foto: Bloomberg
Inxmail przeprowadził analizę skuteczności newsletterów. Pod lupę wzięto 33 branże, w których działają klienci tej firmy, w tym turystyczną. Agencja obsługuje między innymi touroperatorów FTI, Berge&Meer, a także Sonnenklar-TV, Robinsona i Holiday Extras. Podstawą badania było kilka miliardów mejli wysyłanych między 1 stycznia a 31 grudnia 2017 roku od ponad tysiąca klientów firmy z Niemiec, Austrii i Szwajcarii.
Analitycy sprawdzili, ile z listów elektronicznych jest rzeczywiście otwieranych przez odbiorców. Mediana dla wszystkich branż wyniosła 28,1 procent, na pierwszym miejscu ze wskaźnikiem 51 proc. znalazła się kategoria „kultura i sztuka", na drugim „turystyka i czas wolny" (41,1 procent), na trzecim „elektronika rozrywkowa" (39,4 procent). Najsłabiej w zestawieniu wypada dział „uroda i kosmetyki" (16,4 procent).
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas