Reklama

All inclusive napędza sprzedaż rejsów

Odkąd Norwegian Cruise Line zaczął sprzedawać Brytyjczykom rejsy premium all inclusive, liczba agentów sprzedających jego ofertę wzrosła dwucyfrowo

Aktualizacja: 24.01.2018 07:25 Publikacja: 24.01.2018 06:58

All inclusive napędza sprzedaż rejsów

Foto: Pixabay

Rejsy w standardzie premium all inclusive Norwegian Cruise Line (NCL) zaczął sprzedawać w kwietniu 2017 roku, by lepiej konkurować z ofertami wypoczynku na lądzie.

Nick Wilkinson, wiceprezes firmy i dyrektor zarządzający w NCL na Wielką Brytanię i Irlandię, podaje, że decyzja przyniosła bardzo dobre efekty, a liczba agentów, którzy zaczęli współpracować z organizatorem, wzrosła dwucyfrowo - relacjonuje portal branżowy TTG Media. – Informacja zwrotna od naszych klientów była bardzo dobra, coraz więcej agentów czuje się pewnie, wiedząc, co sprzedają z Norwegiana – dodaje Wilkinson. Dodał, że liczy się przede wszystkim prostota produktu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama