All inclusive napędza sprzedaż rejsów

Odkąd Norwegian Cruise Line zaczął sprzedawać Brytyjczykom rejsy premium all inclusive, liczba agentów sprzedających jego ofertę wzrosła dwucyfrowo

Aktualizacja: 24.01.2018 07:25 Publikacja: 24.01.2018 06:58

All inclusive napędza sprzedaż rejsów

Foto: Pixabay

Rejsy w standardzie premium all inclusive Norwegian Cruise Line (NCL) zaczął sprzedawać w kwietniu 2017 roku, by lepiej konkurować z ofertami wypoczynku na lądzie.

Nick Wilkinson, wiceprezes firmy i dyrektor zarządzający w NCL na Wielką Brytanię i Irlandię, podaje, że decyzja przyniosła bardzo dobre efekty, a liczba agentów, którzy zaczęli współpracować z organizatorem, wzrosła dwucyfrowo - relacjonuje portal branżowy TTG Media. – Informacja zwrotna od naszych klientów była bardzo dobra, coraz więcej agentów czuje się pewnie, wiedząc, co sprzedają z Norwegiana – dodaje Wilkinson. Dodał, że liczy się przede wszystkim prostota produktu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10