Hotailors przy pomocy sztucznej inteligencji ułatwia przedsiębiorstwom organizowanie i rozliczanie podróży służbowych. Poprzez platformę Hotailors pracownicy mogą rezerwować wyjazdy w ramach przysługujących im limitów, a przy tym korzystać ze wsparcia agentów podróży. Firmy dostają jedną zbiorczą fakturę, mogą też kontrolować wydatki w czasie rzeczywistym.
Jak podaje Hotailors w komunikacie, jego rozwiązania zmniejszają koszty podróży służbowych nawet o 30 procent, a czas potrzebny do ich zaplanowania, organizacji i rozliczenia skracają o 90 procent.
Firma współpracuje między innymi z Google’em, Microsoftem i Amadeusem. Ma przedstawicielstwa w Warszawie, Dublinie, San Francisco i Nowym Jorku, a od tego roku także w Dubaju. W 2019 roku chce zwiększyć sprzedaż dziesięciokrotnie, do ponad 10 milionów euro.
Czytaj też: „Podróże ze sztuczną inteligencją”.
Jurorzy konkursu uznali, że rozwiązania polskiego start-upu mogą „zrewolucjonizować branżę”, w której działa i przyznali mu główną nagrodę – 100 tysięcy euro. Na nawiązanie współpracy z Hotailors zdecydował się brytyjski koncern telekomunikacyjny Vodafone, który patronuje konkursowi.