Andryszak: Mamy za mało nowych klientów

archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

Prezes TUI Deutschland Marek Andryszak przez trzy dni wcielał się w rolę sprzedawcy w jednym z salonów swojej firmy

Szybko doszedł do wniosku, że w sieci sprzedaży trzeba wprowadzić zmiany. – Znamy prawie wszystkich klientów, którzy przychodzą do naszych biur. To znaczy, że mamy za mało nowych klientów – podsumowuje Andryszak i dodaje w rozmowie z portalem FVW, że trzeba to zmienić.

A sposób na zdobycie nowych turystów jest jego zdaniem prosty. – Żeby pozyskać młodszych klientów, tak zwanych „digital natives”, musimy zwyczajnie skopiować, co robią inni – uważa Andryszak. To właśnie dlatego w swojej strategii zamierza jeszcze bardziej postawić na internet, podobnie jak robią to Booking.com czy Amazon. Do tej pory, jego zdaniem, żaden z touroperatorów o ugruntowanej pozycji, nie zrobił jeszcze nic w tym kierunku.

Powodem tej sytuacji są sami menedżerowie zajmujący się turystyką. – Od dziesięciu lat to są te same osoby – podkreśla Andryszak i dodaje, że starzeją się także klienci, i głównie na to zwraca się uwagę. Prezes chce pozyskać dla swoich salonów sprzedaży młodszych turystów, kładąc nacisk na wartość marki TUI.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Linie lotnicze już nie polecą do Tajwanu

Zdecydowana większość światowych linii lotniczych ugięła się przed żądaniem Pekinu i usunęła ze stron ...

Wybierz najlepszą ofertę Last Minute!

Oferty Last Minute, to zdecydowanie najbardziej sensowne cenowo oferty na rynku turystycznym. Wiele osób ...

FTI szkoli młodych agentów

Niemiecki touroperator FTI organizuje w jeden z lipcowych weekendów szkolenie tylko dla młodych agentów. ...

TOO apeluje do członków o datki. Zrzutka idzie wartko

40 tysięcy złotych – takiej sumy potrzebuje Turystyczna Organizacja Otwarta na zakup komputera, programy ...

Hiszpania liczy na 40 milionów turystów

Do Hiszpanii przyjedzie w tym roku około 40 milionów turystów. To połowa tego, co ...

Touroperatorzy, weźcie się za rabaciarzy

Niemieckie organizacje zrzeszające agentów turystycznych krytykują firmy, które udzielają klientom rabatów i żądają od ...