Reklama

Rainbow: Archipelag Beztroski i znowu masz 20 lat

Biuro podróży Rainbow wystartowało na przełomie roku z kampanią wizerunkową pod tytułem „Archipelag Beztroski”. Jednocześnie inicjuje ona nową platformę komunikacyjną touroperatora.

Publikacja: 13.01.2020 11:25

Rainbow: Archipelag Beztroski i znowu masz 20 lat

Foto: Fot. materiały promocyjne

Spot, który można zobaczyć w telewizji, internecie i w kinach, pokazuje pracowników Rainbowa, starających się (na plaży, w pokoju hotelowym, nad basenem), aby wakacje klientów biura podróży były beztroskie. Występują oni w żółtych strojach – kolorze Rainbowa. Żółte są też leżaki, pontony, lornetka, kanapa i inne elementy wystroju, pojawiające się w poszczególnych kadrach.

Obrazowi towarzyszy śpiewana przez chór uroczysta pieśń – hymn kampanii. Zaczyna się słowami „archipelag – masz tu leżak, drinki, palmy, morza wiatr”, a kończy „a na głowie zamiast dzieci mamy po dwadzieścia lat”.

– W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat – wyjaśnia dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska.

– Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w nowym pozycjonowaniu marki Rainbowa na rynku – dodaje Jan Kleyff z agencji reklamowej Brasil, która od niedawna zajmuje się kreowaniem kampanii reklamowych touroperatora. – Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże… Na razie chcemy, by każdy – czy mały, czy duży – beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn.

CZYTAJ TEŻ: Rainbow zmienił Fat Baby na Brasil

Reklama
Reklama

Równolegle Rainbow promuje pod hasłem „Bonus Basen Relax Czas” swoje wyjazdy na lato. Klienci mogą wybrać sobie „beztroski bonus”: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu, np. masaż.

Spot, który można zobaczyć w telewizji, internecie i w kinach, pokazuje pracowników Rainbowa, starających się (na plaży, w pokoju hotelowym, nad basenem), aby wakacje klientów biura podróży były beztroskie. Występują oni w żółtych strojach – kolorze Rainbowa. Żółte są też leżaki, pontony, lornetka, kanapa i inne elementy wystroju, pojawiające się w poszczególnych kadrach.

Obrazowi towarzyszy śpiewana przez chór uroczysta pieśń – hymn kampanii. Zaczyna się słowami „archipelag – masz tu leżak, drinki, palmy, morza wiatr”, a kończy „a na głowie zamiast dzieci mamy po dwadzieścia lat”.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biura Podróży
W biurach podróży po ostatnich podwyżkach korekta - ceny Turcji, Grecji i Egiptu w dół
Biura Podróży
Komisje sejmowe za złagodzeniem przepisów o gwarancjach biur podróży
Biura Podróży
Brytyjczycy odzyskują turystyczny optymizm. Ruszają do biur podróży
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biura Podróży
W tym roku padnie nowy rekord – ponad 10 milionów klientów biur podróży
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama