Rainbow: Archipelag Beztroski i znowu masz 20 lat

Fot. materiały promocyjne

Biuro podróży Rainbow wystartowało na przełomie roku z kampanią wizerunkową pod tytułem „Archipelag Beztroski”. Jednocześnie inicjuje ona nową platformę komunikacyjną touroperatora.

Spot, który można zobaczyć w telewizji, internecie i w kinach, pokazuje pracowników Rainbowa, starających się (na plaży, w pokoju hotelowym, nad basenem), aby wakacje klientów biura podróży były beztroskie. Występują oni w żółtych strojach – kolorze Rainbowa. Żółte są też leżaki, pontony, lornetka, kanapa i inne elementy wystroju, pojawiające się w poszczególnych kadrach.

Obrazowi towarzyszy śpiewana przez chór uroczysta pieśń – hymn kampanii. Zaczyna się słowami „archipelag – masz tu leżak, drinki, palmy, morza wiatr”, a kończy „a na głowie zamiast dzieci mamy po dwadzieścia lat”.

– W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat – wyjaśnia dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska.

– Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w nowym pozycjonowaniu marki Rainbowa na rynku – dodaje Jan Kleyff z agencji reklamowej Brasil, która od niedawna zajmuje się kreowaniem kampanii reklamowych touroperatora. – Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże… Na razie chcemy, by każdy – czy mały, czy duży – beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn.

CZYTAJ TEŻ: Rainbow zmienił Fat Baby na Brasil

Równolegle Rainbow promuje pod hasłem „Bonus Basen Relax Czas” swoje wyjazdy na lato. Klienci mogą wybrać sobie „beztroski bonus”: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu, np. masaż.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Air France-KLM: Więcej dalekich lotów na zimę

Uruchomienie sześciu nowych kierunków międzykontynentalnych w sezonie zimowym zapowiada Air France-KLM. A wiosną Air ...

Andryszak: Powinniśmy brać przykład z Polaków

Więcej wewnętrznych dyskusji, więcej ofert wyjazdów do dalekich krajów i więcej tańszych hoteli – ...

Z wodą i laptopem na pokład samolotu

American Airlines i Amerykański Urząd Bezpieczeństwa Transportu (TSA) testują nowy skaner lotniskowy wysokiej rozdzielczości, ...

DRV nauczy, jak bronić się przed oszustwami

Niemiecki Związek Turystyczny organizuje dla swoich członków spotkanie, na którym podpowie, jak nie paść ...

200 milionów złotych na pożyczki dla turystyki

Mikroprzedsiębiorstwa oraz małe i średnie firmy z branży turystycznej z pięciu województw Polski wschodniej ...

Turcja: Turystyka słabnie, rośnie bezrobocie

O 14 procent spadło w 2016 roku zatrudnienie w przemyśle hotelarskim i touroperatorskim w ...