Rainbow: Archipelag Beztroski i znowu masz 20 lat

Fot. materiały promocyjne

Biuro podróży Rainbow wystartowało na przełomie roku z kampanią wizerunkową pod tytułem „Archipelag Beztroski”. Jednocześnie inicjuje ona nową platformę komunikacyjną touroperatora.

Spot, który można zobaczyć w telewizji, internecie i w kinach, pokazuje pracowników Rainbowa, starających się (na plaży, w pokoju hotelowym, nad basenem), aby wakacje klientów biura podróży były beztroskie. Występują oni w żółtych strojach – kolorze Rainbowa. Żółte są też leżaki, pontony, lornetka, kanapa i inne elementy wystroju, pojawiające się w poszczególnych kadrach.

Obrazowi towarzyszy śpiewana przez chór uroczysta pieśń – hymn kampanii. Zaczyna się słowami „archipelag – masz tu leżak, drinki, palmy, morza wiatr”, a kończy „a na głowie zamiast dzieci mamy po dwadzieścia lat”.

– W lekkiej, pełnej łagodnego humoru formie, nieco z przymrużeniem oka, pokazujemy jak na co dzień dbamy, by zapewnić naszym klientom niczym niezmącony wypoczynek. Tak by na wakacjach mogli się wyłączyć, zdać na nas i poczuć jakby znowu mieli po dwadzieścia lat – wyjaśnia dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska.

– Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w nowym pozycjonowaniu marki Rainbowa na rynku – dodaje Jan Kleyff z agencji reklamowej Brasil, która od niedawna zajmuje się kreowaniem kampanii reklamowych touroperatora. – Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże… Na razie chcemy, by każdy – czy mały, czy duży – beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn.

CZYTAJ TEŻ: Rainbow zmienił Fat Baby na Brasil

Równolegle Rainbow promuje pod hasłem „Bonus Basen Relax Czas” swoje wyjazdy na lato. Klienci mogą wybrać sobie „beztroski bonus”: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu, np. masaż.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Profit Hotel: Jest dobrze, będzie lepiej?

O rozkwicie hotelarstwa, zagrożeniach dla rozwoju i problemach ze znalezieniem pracowników dyskutowano podczas konferencji ...

Więzienie za fałszywe recenzje

9 miesięcy więzienia i 8 tysięcy euro grzywny to kara nałożona przez włoski sąd ...

LOT będzie więcej latał z Krakowa do USA

W przyszłym sezonie letnim LOT uruchomi połączenie z Krakowa do Nowego Jorku na lotnisko ...

Air Canada: U nas nie ma „pań” i „panów”

Narodowe linie lotnicze Kanady nie będą już witać „pań i panów” na pokładzie. Odnoszenie ...

Hotele Jaz w Egipcie podrożeją

Grupa Travco, właściciel sieci Jaz, podniesie w tym roku ceny noclegów w swoich obiektach ...

Kosztowne pomyłki w wynajmie samochodu których warto uniknąć

Wiele jest takich sytuacji w naszym życiu, które powodują, że nagle potrzebujemy samochodu. To ...