TUI wprowadza nową markę

TUI Tours to nowa marka Grupy TUI, w ramach której touroperator będzie organizować wycieczki objazdowe. Na początek w ofercie znalazło się sto programów w 33 krajach

Publikacja: 07.06.2019 08:19

TUI wprowadza nową markę

Foto: Bloomberg

Główny nacisk touroperator kładzie na dalekie kraje – Kubę, Meksyk, Tajlandię, Kenię, Republikę Południowej Afryki i Wietnam. W ofercie pojawią się też objazdówki po Europie, konkretnie po Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Islandii, Irlandii, Anglii i Szkocji. Pod nową marką pierwsi klienci pojadą na zwiedzanie autokarami w sezonie zimowym 2019/20.

Zobacz też: „TUI ma pomysł na milion klientów”.

Ofertę na potrzeby nowej marki stworzy dział zajmujący się obsługą klientów w odwiedzanych miejscach – TUI Destination Experiences. – Program będzie przez cały czas rozbudowywany, w przyszłości znajdą się w nim też objazdówki wypożyczonym samochodem i wycieczki prywatne, organizowane dla pojedynczych osób. W perspektywie średnioterminowej programy obejmą 49 krajów – mówi szefowa działu zajmującego się dojazdem własnym, wycieczkami do miast i tworzonymi z pojedynczych usług, Nicole Sohnrey. Rynek wycieczek objazdowych wart jest 50 miliardów euro i rośnie od 2 do 4 procent rocznie.

Aby wyjazd się potwierdził, muszą zgłosić się co najmniej dwie osoby. Touroperator zapewnia, że wszystkie programy tworzone są zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i nastawione na dostarczanie niezwykłych przeżyć. Goście odwiedzą popularne zabytki jeszcze przed godzinami otwarcia, wezmą udział w lekcji chóru dziecięcego czy w projekcie realizowanym przez fundację TUI Care. Opiekę nad nimi przejmą przewodnicy, którzy ukończyli szkolenie w TUI Tours Academy, znający język danego kraju.

Czytaj też: „TUI testuje rezydenta na żądanie”.

Niezależnie od oferty TUI Tours klienci niemieckiego oddziału koncernu mogą wybierać spośród 800 programów objazdowych. Od sezonu zimowego 2019/20 TUI przeznaczy euro z każdej zarezerwowanej wycieczki na rzecz swojej fundacji, której celem jest stworzenie perspektyw zawodowych dla młodych ludzi, ochrona środowiska i zrównoważony rozwój miejsc turystycznych na całym świecie.

Główny nacisk touroperator kładzie na dalekie kraje – Kubę, Meksyk, Tajlandię, Kenię, Republikę Południowej Afryki i Wietnam. W ofercie pojawią się też objazdówki po Europie, konkretnie po Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Islandii, Irlandii, Anglii i Szkocji. Pod nową marką pierwsi klienci pojadą na zwiedzanie autokarami w sezonie zimowym 2019/20.

Zobacz też: „TUI ma pomysł na milion klientów”.

Pozostało 80% artykułu
Biura Podróży
Anex Tour lata już z Katowic do Turcji szerokokadłubowym boeingiem 777-300ER
Biura Podróży
35 lat Itaki: 10 milionów klientów i największy zysk w historii
Biura Podróży
Majówka - kierunek zagranica. „To przez mocną złotówkę i złą pogodę w Polsce”
Biura Podróży
Zuzanna Sprycha na czele Turystycznej Organizacji Otwartej
Biura Podróży
Wakacje z biurem podróży. Grecja i Hiszpania tańsze niż Bułgaria i Turcja