Niemiecki TUI podnosi progi sprzedażowe

O 50 tysięcy euro muszą zwiększyć niemieccy agenci sprzedaż wycieczek z TUI, żeby utrzymać dotychczasową wysokość prowizji. Touroperator podkreśla, że to pierwsza podwyżka limitu od pięciu lat

Publikacja: 03.07.2018 08:31

Niemiecki TUI podnosi progi sprzedażowe

Foto: Bloomberg

Szef sprzedaży w TUI Deutschland Michael Knapp przedstawił nowy system prowizyjny na rok obrotowy 2018/2019, informuje portal Travel Talk. Wynika z niego, że touroperator podniósł o 50 tysięcy euro progi obrotowe, które uprawniają agentów do zakwalifikowania się do poszczególnych stopni prowizyjnych.

Touroperator zwiększył też wielkość obrotu dla marek TUI, jak 1-2-Fly, Airtours, Gebeco, Dr. Tigges i Go Xplore, dzięki któremu biura mogły otrzymać bonus. Dotychczas, żeby otrzymać to dodatkowe wynagrodzenie, wystarczyło sprzedać o 3 procent lub o 30 tysięcy euro więcej wobec roku poprzedniego. Od października tego roku będzie to już minimum 5 procent, ewentualnie 50 tysięcy euro.

Zdaniem Knappa osiągnięcie progów prowizyjnych nie powinno stanowić problemu, ponieważ TUI wprowadza do oferty nowe produkty. Przede ma na myśli dodatkowy statek wycieczkowy. Co prawda do floty wejdzie on dopiero w 2019 roku, ale już teraz agenci mogą sprzedawać rejsy, które będą się na nim odbywać.

Firma poszerza produkt także o kolejne 20 hoteli własnych, zamierza też prowadzić intensywne działania reklamowe, które przyciągną klientów do agentów.

Obrót można także zwiększyć, zachęcając klientów do rezerwowania samochodów i kamperów. Kto zwiększy ich sprzedaż o 10 procent wobec roku poprzedniego (musi to być co najmniej 5 tysięcy euro), ten za każde dodatkowe euro obrotu dostanie 10 procent. Maksymalna kwota tego dodatkowego wynagrodzenia to 2,5 tysiąca euro.

Agenci, którzy będą sprzedawać przeloty z oferty touroperatora i połączą je z inną usługą u niego dostępną, mogą wliczyć do obrotu także podatki i opłaty lotniskowe. Przy rezerwacji samych przelotów te ostatnie nie są zaliczane do sprzedaży.

Szef sprzedaży w TUI Deutschland Michael Knapp przedstawił nowy system prowizyjny na rok obrotowy 2018/2019, informuje portal Travel Talk. Wynika z niego, że touroperator podniósł o 50 tysięcy euro progi obrotowe, które uprawniają agentów do zakwalifikowania się do poszczególnych stopni prowizyjnych.

Touroperator zwiększył też wielkość obrotu dla marek TUI, jak 1-2-Fly, Airtours, Gebeco, Dr. Tigges i Go Xplore, dzięki któremu biura mogły otrzymać bonus. Dotychczas, żeby otrzymać to dodatkowe wynagrodzenie, wystarczyło sprzedać o 3 procent lub o 30 tysięcy euro więcej wobec roku poprzedniego. Od października tego roku będzie to już minimum 5 procent, ewentualnie 50 tysięcy euro.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biura Podróży
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel wspomogło dzieci w Sudanie Południowym
Biura Podróży
Prezes TUI: Polska wzorem naszego przyszłego sukcesu w Europie Wschodniej
Biura Podróży
Ceny w biurach podróży znieruchomiały. Ale tylko pozornie. Duże różnice w górę i w dół
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biura Podróży
TUI zamówił w Enterze samoloty na dwa sezony. W planach ma nowy kurort w Egipcie