ETI łowi pracowników w Neckermannie

Ewelina Żółkowska, specjalistka od marketingu w Neckermannie, rozpocznie wkrótce pracę na takim samym stanowisku w biurze podróży ETI. – Rozwijamy się, więc zatrudniamy – mówi dyrektor Grzegorz Karolewski.

Publikacja: 24.10.2019 01:04

ETI łowi pracowników w Neckermannie

Foto: Robert Gardziński

Ewelina Żółkowska z biura podróży Neckermann Polska, które we wrześniu ogłosiło niewypłacalność, przejdzie od połowy listopada do pracy u nowego touroperatora – ETI. Obejmie identyczne stanowisko, jakie ma formalnie jeszcze do końca miesiąca w Neckermannie – specjalisty ds. marketingu. Będzie się głównie zajmować zasilaniem treściami strony internetowej i prowadzeniem mediów społecznościowych. – Zadaniem Eweliny będzie przygotowanie komunikacji w internecie i kwestie wizerunku naszej firmy – wyjaśnia dyrektor ETI na Polskę Grzegorz Karolewski.

CZYTAJ TEZ: Agenci ETI pływali po Nilu

Żółkowska ma 24 lata, niedawno skończyła studia z dziennikarstwa i komunikacji społecznej w Uniwersytecie Łódzkim. W Neckermannie pracowała od stycznia tego roku. Zajmowała się tam między innymi przygotowywaniem komunikatów dla mediów, chociaż funkcję rzecznika prasowego zatrzymał dla siebie prezes Maciej Nykiel. Podobnie ma być w ETI, tu wypowiedzi prasie udzielać ma jedynie Karolewski.

Express Travel International (ETI) to niemiecko-egipskie biuro z centralą we Frankfurcie. W Polsce działa od 2016 roku, ma też biura w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii (pod marką Red Sea Holidys), Czechach, Słowenii, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech. Zajmuje się wyłącznie organizowaniem wyjazdów do Egiptu, gdzie jest właścicielem sieci hoteli Red Sea. Sieć liczy 20 obiektów, ale jeszcze dwa są w budowie. – Będą gotowe przed latem przyszłego roku. Wszystkie hotele, zarówno już działające, jak i te budowane, są już w naszej ofercie – wyjaśnia Karolewski.

Jak szacuje, w tym roku z usług ETI skorzysta 17,5 – 18 tysięcy klientów. To o 60-65 procent więcej niż rok wcześniej. Przychody firmy wyniosą około 40 milionów złotych. Na kolejny sezon firma przygotowała oferty dla 30 tysięcy klientów. – Do takiego optymizmu skłania nas dotychczasowa dynamika wzrostu sprzedaży – mówi Karolewski. – Mamy dobry produkt i konkurencyjne ceny. Dane z egipskich lotnisk wskazują, że w tym roku do Egiptu wyjedzie 300 tysięcy Polaków, to nasz udział w tej puli będzie jedynie kilkuprocentowy. Ale aspirujemy do szybkiego uzyskania 20-procentowego udziału w tym torcie – zapowiada.

ZOBACZ: Egipt zakończy rok dużym wzrostem ruchu turystów

Razem z Żółkowską ETI będzie zatrudniać w Polsce dziewięć osób (wiele zadań jest zlecanych firmom zewnętrznym). Karolewski planuje jednak, że w najbliższym czasie powiększy zespół. Zatrudni jeszcze konsultantkę do call center, też z Neckermanna. – W listopadzie uruchamiamy nową stronę internetową, liczymy więc, że wzrośnie zainteresowanie klientów bezpośrednim kontaktami z naszym biurem i rezerwowaniem wyjazdów. Dlatego potrzebujemy więcej osób w call center – wyjaśnia Karolewski.

Kolejna osoba ma przyjść do ETI na stanowisko trzeciego, obok samego Karolewskiego i Adama Myszora, przedstawiciela do kontaktów z agentami turystycznymi. Będzie odpowiadała za region Polski północno-zachodniej.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biura Podróży
Anex Tour będzie promował Wietnam. „Nowy rozdział w naszej firmie”
Biura Podróży
Wakacje 2025 przestały drożeć. Tylko jeden kierunek wyłamał się z tej reguły
Biura Podróży
Anex Tour świętował udany rok. "W tym sezonie obsłużymy już pół miliona klientów"
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biura Podróży
„Turystyka - bez barier”. Dzieci i seniorzy odwiedzili Dolny Śląsk z Polską Izbą Turystyki
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego