ESky.pl za darmo reklamuje polskie atrakcje turystyczne

ESky.pl bezpłatnie reklamuje polskie miasta i atrakcje turystyczne na swojej polskiej stronie internetowej i w zagranicznych serwisach. W akcji biorą udział Kraków, Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka i Muzeum Łazienki Królewskie.

Publikacja: 29.07.2020 13:08

ESky.pl za darmo reklamuje polskie atrakcje turystyczne

Foto: Fot. materiały prasowe

ESky.pl, sprzedawca usług turystycznych działający online, rozpoczął w połowie lipca kampanię pod hasłem „ESky wspiera turystykę”, której celem jest promocja polskich miast i regionów wśród zarówno rodzimych, jak i zagranicznych turystów – czytamy w komunikacie spółki.

Reklamy atrakcji turystycznych firma zamieszcza w swoich serwisach – polskim i zagranicznych, miedzy innymi francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim słowackim i brytyjskim. Esky.pl podkreśla, że choć zwykle takie działania prowadzi na zasadach komercyjnych, to tym razem udostępnienia powierzchnię reklamową za darmo w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, aby pomóc branży turystycznej borykającej się ze skutkami pandemii.

CZYTAJ TEŻ: ESky.pl: Ubiegłoroczna sprzedaż urosła o ponad 80 procent

– Każdy podmiot branży turystycznej odczuł skutki lockdownu – mówi rzecznik prasowy eSky.pl Deniz Rymkiewicz, cytowany w komunikacie. – Wiemy, że w trudnych czasach liczy się współpraca. Dlatego jako odpowiedzialna społecznie firma o polskich korzeniach postanowiliśmy wykorzystać naszą obecność na zagranicznych rynkach, by wesprzeć turystykę w Polsce. To jest nasz wkład w jej odbudowę – dodaje.

Jak wyjaśnia, banery beneficjentów kampanii wyświetlają się rotacyjnie, aby zobaczyć różne ich wersje, można odświeżyć kilka razy stronę. Dwa banery ukazują się na stronie głównej, jeden w sekcji „Okazje”, czyli na drugiej pod względem liczby wyświetleń podstronie serwisu. Beneficjent może wystąpić w czterech serwisach i sam je wybiera. ESky szacuje, że każdą kampanię zobaczy około 400 tysięcy użytkowników. Akcja ma potrwać do końca sierpnia. Podobną eSky uruchomi w Bułgarii na zlecenie Ministerstwa Turystyki.

ZOBACZ TAKŻE: ESky wchodzi do Rosji. Zyskuje 80 nowych linii lotniczych

Esky.pl sprzedaje bilety ponad tysiąca przewoźników lotniczych, noclegi w 1,3 miliona hoteli i apartamentów oraz ubezpieczenia. Założona w 2004 roku w Polsce firma działa obecnie w ponad 50 krajach. W 2019 roku jej strony odwiedziły ponad 132 miliony użytkowników, a tylko polski serwis – ponad 12,5 miliona.

ESky.pl, sprzedawca usług turystycznych działający online, rozpoczął w połowie lipca kampanię pod hasłem „ESky wspiera turystykę”, której celem jest promocja polskich miast i regionów wśród zarówno rodzimych, jak i zagranicznych turystów – czytamy w komunikacie spółki.

Reklamy atrakcji turystycznych firma zamieszcza w swoich serwisach – polskim i zagranicznych, miedzy innymi francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim słowackim i brytyjskim. Esky.pl podkreśla, że choć zwykle takie działania prowadzi na zasadach komercyjnych, to tym razem udostępnienia powierzchnię reklamową za darmo w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, aby pomóc branży turystycznej borykającej się ze skutkami pandemii.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biura Podróży
TUI poprawił w 2024 roku wyniki finansowe. Na nowy rok zapowiada jeszcze lepsze
Biura Podróży
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel wspomogło dzieci w Sudanie Południowym
Biura Podróży
Prezes TUI: Polska wzorem naszego przyszłego sukcesu w Europie Wschodniej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biura Podróży
Ceny w biurach podróży znieruchomiały. Ale tylko pozornie. Duże różnice w górę i w dół