Dwa tygodnie wcześniej niż w zeszłym roku biuro podróży Grecos rozpoczęło pod hasłem „First Deal” sprzedaż wyjazdów na sezon letni 2023 roku. Touroperator umieścił na początek w systemach rezerwacyjnych 130 hoteli położonych na 15 wyspach i w regionach Grecji kontynentalnej. Jak ocenia wiceprezes tego biura podróży Janusz Śmigielski to dopiero około 60 procent produktu, jaki Grecos zamierza zaoferować klientom na przyszły rok. - Są to głównie najpopularniejsze hotele rodzinne, sprawdzone w naszej ofercie w poprzednich sezonach, znane klientom i przez nich lubiane – wyjaśnia Śmigielski. – Pozostałe, w tym nowe obiekty, będą systematycznie dołączane do systemów rezerwacyjnych – dodaje.
– Jak pokazuje doświadczenie pierwszego weekendu, decyzja o przyspieszeniu First Deal była słuszna, nasi klienci już czekali na możliwość zarezerwowania sobie następnych wakacji. Zainteresowanie naszą ofertą jest duże – ocenia.
Czytaj więcej
Na 260 hoteli w ofercie biura podróży Grecos na najbliższe lato, prawie jedna czwarta to obiekty nowe. Organizator dodał też dwa kierunki – region Kawali i wyspę Tasos. W sumie planuje obsłużyć nawet 50 procent klientów więcej niż w 2021 roku.
Organizator zapowiada, że w 25 hotelach otworzy w 2023 roku kluby z animacjami dla dzieci pod nazwą Delfinki, a w dziewięciu kluby z animacjami dla dorosłych Opa!. – W dziesięciu hotelach będą też pojedynczy animatorzy, którzy będą po polsku prowadzić zajęcia dla naszych klientów w ramach działających tam międzynarodowych zespołów animatorów – relacjonuje Śmigielski.
Z Grecosem będzie można polecieć na przyszłoroczne wakacje z siedmiu lotnisk, z Warszawy, Katowic, Poznania, Wrocławia, Gdańska, Łodzi i Rzeszowa.