"Oto lato 2023" – pod tym hasłem Itaka uruchomiła dzisiaj sprzedaż ofert na przyszłe lato. Na start Itaka umieściła w systemach rezerwacyjnych 600 ofert hoteli. To około 30 procent produktu, który docelowo znajdzie się w sprzedaży. Nowe hotele dodawane będą do niego sukcesywnie, już w najbliższych tygodniach.
Cel – najwyższa półka
- Celujemy jak zawsze wysoko: rosnący apetyt naszych klientów na wakacyjny luksus sprawia, że w ofercie dominują hotele z najwyższej półki, wyznaczające nowe standardy, i inspirujące programy wycieczek objazdowych - zapowiada wiceprezes Itaki Piotr Henicz.
- Prawie 90 procent hoteli zakontraktowanych na lato przyszłego roku to obiekty cztero- i pięciogwiazdkowe. Dominują one w naszych kontraktach opartych na gwarancjach, co jeszcze pięć lat temu byłoby nie do pomyślenia. Dzięki takim umowom nasi klienci mogą być pewni, że spędzą czas w obiektach, które wybrali dla siebie i swoich bliskich - podkreśla.
- Nie ukrywamy też, że sięgamy po produkty dla klientów zamożniejszych, których nie wystraszy inflacja - dodaje.
Takim banerem Itaka reklamuje nowy sezon