Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 22:37 Publikacja: 14.03.2023 08:53
Po covidzie więcej ludzi chce kupować wyjazdy bezpośrednio u sprzedawcy w salonie
Foto: Bloomberg
Brytyjski TUI zamierza rozwijać sieć swoich salonów sprzedaży. Obecnie ma ich 317, włączając w to 13 działających pod marką Next (w ramach współpracy z popularną marką ubraniową). Ponieważ jednak klienci szukają klasycznych agencji turystycznych, w ciągu najbliższych 12 miesięcy firma chce powołać 10-20 kolejnych - donosi brytyjski portal Travel Weekly.
Prezes Andrew Flintham wyjaśnia, że rozwój sieci tradycyjnych sklepów jest możliwy, dzięki temu, że sprzedaż w TUI jest stabilna. W ten sposób odniósł się też do problemów kadrowych, z którymi turystyka mierzy się po pandemii.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Najnowsze notowania cen w biurach podróży ucieszą amatorów wakacji w Egipcie, Bułgarii i Turcji, ale zmartwią pl...
Biuro podróży Anex Tour Polska kontynuuje budowanie własnej sieci sprzedaży tradycyjnej – otworzyło właśnie nowy...
„Urlop z dojazdem na własnych warunkach”, „Wyjedź na tyle dni ile chcesz”, „A może by tak... przerwa na city bre...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Biuro podróży Anex Tour Poland zainaugurowało właśnie połączenia czarterowe z Lotniska Warszawa-Radom i Portu Lo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas